weer aan het werk...

Officieel zat mijn verlof er gisteren op! Jeeh, wat is de tijd snel gegaan.. Al vanaf half juni (ik was toen ongeveer 28 weken zwanger) ben ik thuis en nou ga ik as. maandag weer voor het eerst naar kantoor, na bijna 6 maanden! (en 2 gezonde baby's)
Ik heb er heel veel zin in, ik ben mijn werk echt gaan missen na de bevalling. Even weer mezelf zijn en grote-mensen-gesprekken voeren, het gevoel hebben weer mee te kunnen doen, heerlijk!!

Wanneer 'moeten' jullie weer en heb je hetzelfde gevoel of wou je dat je in Zweden woonde en pas over 1,5 jaar weer ging werken...?

Hey,

Ik ben blij dat ik niet iin zwede woon :p
Ik werd net gebeld door mijn baas. MOet 15 december weer beginnen (zin al sinds de zomervakantie thuis...) en heb er echt zin in! Ze vroeg of ik een dag eerder kon beginnen, zodat ik al mijn klassen nog een keertje zie voor de kerstvakantie. Nou dat vind ik helemaal niet erg hoor :)
HEB ER ZIN IN!!!

voor mijn gevoel klink in net als een ontaarde moeder ofzo, maar ik heb inderdaad wel de behoefte om weer iets anders te zijn dan mama, en weer over iets anders te kunnen praten dan Floor.
Ben wel blij dat ik maar 3 dagen hoef te werken, en dat manlief ook dagje minder gaat werken. Zo kunnen we toch optimaal genieten van onze dochter.

Liefs,

T

Ik moet 3 januari weer beginnen dus heb nog even...vind het wel fijn want werk in de zorg.en nu kan ik dus met kerst en oud en nieuw vrij zijn.maar buiten dat:heb ook weer zin om te werken hoor..even weer wat anders het is nu ook geen weer he om iedere dag naar buiten te kunnen en begin wel te vervelen zo binnen zitten.ook al probeer ik veel weg te gaan..maar kan ook niet altijd met een baby he
liefs jootje

Ondanks dat ik het heerlijk vind om de hele dag bij mijn meisje te zijn, kijk ik er langzaam ook weer naar uit om weer te werken.
2 januari is mijn eerste werkdag.
Officieel is 11 december mijn eerste werkdag, maar ik neem al mijn vakantiedagen nog op. Dit omdat ik in de zomer geen vakantie had, omdat mijn verlof toen begon.
Ik ben net als Truckerbabe blij dat ik maar 3 dagen hoef te werken en ook mijn man heeft straks een "papadag". Dus onze meid hoeft gelukkig niet vaak naar de oppas.

ik plan bewust iedere dag iets in omdat ook IK de muren op me af zie komen....

ik vind het heerlijk om met mijn mannetje te zijn de hele dag...

maar mijn sociale 'werk'leven is helemaal naar de ...

Ik moet 6 december weer aan de bak en zie er heel erg tegenop, wil niet, geen zin...

Nou komt dat ook omdat ik per 1 februari werkloos word, ik werk bij de overheid en ben dus 1 van de velen die wegbezuinigd gaat worden. Vandaag wel al de eerste sollicitatiebrief geschreven, dat was wel raar.

Nee, ik zou nog wel een maand of 3 verlof willen...

X
Evje

Haai,

Officieel moet ik 13 dec weer aan het werk maar ik blijf ook wat langer thuis. I.i.g. tot 1 januari, maar wellicht ook langer. Gelukkig heb ik flexibel werk en kan ik dat redelijk zelf bepalen.

Ik heb enerzijds heel veel zin (voor mezelf) om weer aan het werk te gaan, anderzijds hebben wij hier echt een kinderopvang probleem (Utrecht). Stond binnen een week ingeschreven (toen ik wist dat ik zwanger was) maar er is dus gewoon nergens plek. Ik heb ook geen zin om Diederik elke dag ergens anders naartoe te brengen, dat vind ik te onrustig. Dus dat wordt nog een probleem...

Ik ben al aan het werk. Ik had veel zin om te beginnen maar toen ik mijn rooster zag was ik er al gelijk weer klaar mee! Ik werk onregelmatig en had aangegeven dat ik alle dagen wel kan en wil werken maar niet op vrijdag en ja hoor... alle vrijdagen tot het nieuwe jaar moet ik werken. Dus kon gelijk weer gaan ruilen. O ja en ik zoek nu nog iemand die op 1 januari vanaf 5 uur wil oppassen, ik heb namelijk een nachtdienst( 31 op 1) en mijn man een vroege dienst, ook daar hebben ze geen rekening mee gehouden wat me wel was toegezegd( zo, alle frustratie over mijn rooster is er ook weer uit..hihihih)

Zie eigenlijk ook wel erg op tegen de nachtdiensten. Zondag mijn eerste nacht sinds bijna een jaar( toen ik wist dat ik zwanger was mocht ik stoppen met de nachtdiensten) Hoop dat ik een beetje wakker kan blijven.

Maar het werken zelf vind ik wel lekker, merk wel dat het me veel meer enegrie kost en ik gesloopt ben als ik weer thuis ben.

Terug
Bovenaan