weer aan het werk...

He Essje,
werk jij ook in de zorg?dan hoef je het eerste half jaar na je verlof niet eens nachtdiensten te doen he!!ik heb het aangegeven en hoef dan voorlopig ook geen nachten te doen gelukkig.want heb er ook nog eens een hekel aan.en met de bv lijkt me dat ook niet makkelijk,want overdag moet je natuurlijk weer slapen.hoe doe jij dat dan?kolven zeker?
liefs jootje

Hoi,ja voordat men t weet moet men eigenlijk wel weer aan t werk he...
De tijd gaat best snel...
Geniet iedere dag van onze kleine wolk.
Heb nog ff verlof.Midden dec is t weer zo ver,weer aan t werk.
Nix aan te doen.soms vind ik t wel weer fijn om weer te gaan werken,beetje meer afwisseling..
Maar zo ver is t nog niet.
Strax samen sinterklaas inkoopjes doen...
Groetjes

Ik mag 7 december weer beginnen!
Aan de ene kant wel weer zin om te gaan werken, maar aan de andere kant vind ik het tutten met mn meisje ook heeeeeerlijk en kan ik dat nog heeeeeel lang doen! Maargoed, verlof zit er al op, nu 2 weken vakantie en dan weer met frisse moed!
x
Patries

Hoi,

Julia is een week te laat geboren, dus mag ik 2 december weer aan de slag. Ik heb een heel dubbel gevoel, aan de ene kant weer zin in werken en aan de andere kant zie ik 3 dagen overdag mijn meisje niet...Heb een fantastische oppas, maar dat zal straks toch wel even slikken zijn. Ben al vanaf begin juli thuis, eerst 3 weken vakantie en daarna ging mijn zwangerschapsverlof in.....

Ik begin 2 weken eerder, a.s. vrijdag om precies te zijn. Ik ben thuis vanaf half aug. Ben zoiezo 9dg later bevallen en ga eerder beginnen door de sinterklaasdrukte. Werk in een parfumerie, dus dan is het echt druk!
Aan de ene kant heb ik er super veel zin in, maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. Gewoon om het feit dat ik Roan (nog) niet naar een ander wil brengen.

Terug
Bovenaan