Weer aarzelend terug....

We hebben net een echo gehad en onze kleine was helemaal in orde! Placenta gezien, precies gegroeid zoals moest, het spartelde zelfs rond alsof het wilde zeggen dat het het enorm naar zijn zin had daar binnen. Mindere nieuws was dat er een enorm stolsel te zien was rondom de vruchtzak. Het bloed was als het ware langs onze uk in zijn vruchtzakje gestroomd. Volgens de echoscopiste moest ik nog voorzichtig Zijn. De bloeding is nu bijna twee dagen geleden, maar mijn buik lijkt nog steeds geiïrriteerd en zou alsnog kunnen besluiten om alles eruit te gooien. Ik doe het nu maar rustig aan. Volgens vk zou ik niks kunnen doen om een miskraam te veroorzaken, dus hoef ik het niet perse rustig aan te doen, maar ik merk dat als ik vanalles doe dat ik velel buikpijn krijg en een soort krampen, dus lig nu toch maar lekker op bedje.
Ik ben nog steeds compleet overrompeld door wat ons overkomen is dinsdag. Ik durf ook bijna niet te denken dat het goed gaat komen. Het is onduidelijk wat de bloeding veroorzaakte, dus ik weet niet of het nog eens gaat gebeuren..... Het was zoveel bloed. Het was echt een straal gevolgd door een plens, die het maandverband meteen compleet nat maakte. Het is nu gelukkig voorbij en ik heb alleen bruinverlies, wat nog een tijdje zal bljven, omdat het stolsel mijn hele baarmoeder bekleed. Ik ben zo geschrokken, zo bezorgd, maar ook zo blij dat het voor nu goed lijkt. Durf hier eigenlk geeneens een berichtje achter te laten, zo bang ben ik dat het straks toch misgaat. Pfffff...

pfff inderdaad wat een onzekerheid....maar er je mag toch een beetje hoop weer hebben meid! ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan...
duim voor je!!
liefs

Jeetje!!!!!

wat een gedoe,maar denk wel dat je te maken hebt met een vechtertje nu maar hopen dat die zo door blijft gaan.
ik wens jullie sterkte toe en hoop nog meer van je te kunnen lezen hier bij de juni mama's

Liefs,

Wat spannend allemaal!
Als jij je err beter bij vloet om rustig aan te doen en op bed te gaan liggen dan moet je dat lekker doen.
Hopelijk blijf je gezellig op dit forum.
Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan