weer beginnen met Clomid??

Nu eindelijk toch maar een afspraak gemaakt bij de gyn. voor een nieuwe uitgangsecho. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar na enkele rode druppels bloed werd het alweer bruin???!!! Wil nu na ruim een maand(mk 3 feb.) wel eens weten hoe het nu verder gaat hoor en of we al weer mogen beginnen met de  Clomid. Morgen mag ik komen, dus nu maar flink duimen dat ik weer mag beginnen......

gr Mickey

Hoi Mickey,

Wat fijn dat je morgen al terecht kan bij de gyn. Ik kan me voorstellen dat je verder wilt. Ik  ben vorige week dinsdag gecurreteerd, ik mag pas over 6wk terug!! Ik vond dit zo lang en aangezien ik veel vragen heb en erg onzeker ben over het verdere verloop heb ik de gyn ook gebeld en kan 15-3 komen voor een gesprek. Het is dan 2wk na de curretage, ik moest 4a5wk ontzwangeren. Ik heb geen eisprong en wordt ook niet ongesteld dus ik moet daarvoor primolut slikken. Ik ga gewoon vragen of ik eind maart weer ongesteld mag worden. Ik heb  nu al 3x een miskraam gehad, waarvan 2x een curretage. Gelukkig heb ik daartussen wel een gezond kindje op de wereld gezet. Maar ondanks dat ik al een kindje heb maakt het er niet makkelijker op. Ik hoop dus ook eind maart weer te mogen beginnen met clomid. Was je snel zwanger met clomid?  
Waarom gebruik jij clomid als ik vragen mag?

Gr. Mayke

Hoi Mayke,

Ik gebruik Clomid omdat ik PCO heb en maar heel af en toe ongesteld word, hooguit 3x per jaar ofzo... Misschien dat ik ook wel moet beginnen met primolut, om de boel weer op te starten??Ik heb het wel eens eerder gehad. Ik ben in de 7de of 8ste ronde met Clomid zwanger geraakt, ikhad 2 maanden daarvoor een kijkoperatie gehad en ik was 17 kilo afgevallen. Ik ben 9 weken zwanger geweest, voor de eerste keer.Ik gebruikte altijd 50 mg Clomid, daar reageerde ik vooralsnog goed op.
Ik ben niet gecurreteerd, maar heb medicijnen gehad die ik vaginaal moest inbrengen. Ik heb het idee dat het daardoor veel langer doorbloedde en kan nu dus eigenlijk geen pijl trekken op hoe en of mijn cyclus weer is begonnen. Ik begin nu om de paar dagen weer een beetje te bloeden, heel raar.
Naar hoor van je miskramen. Ik kan me voorstellen dat, ook al heb je al een kindje, het toch heel verdrietig is als het misgaat. Je verlangt er toch naar. Ik heb zelf nog geen kinderen en vind het moeilijk om te gaan met de angst die af en toe bovenkomt dat het misschien wel nooit zal lukken..... Maar ik ben iig blij dat ik wel een keer zwanger ben geweest, mijn lichaam weet dus wel hoe het moet :) Nu maar hopen dat we snel weer op die roze wolk mogen klimmen!

Mickey

Helaas, ik mag nog niet weer starten met de hormonen!!! Ik bleek nog te veel resten van de miskraam in me te hebben, waardoor ik nu wederom die tableten moet inbrengen en als die vrijdag niet voldoende zijn aangeslagen word ik alsnog gecurreteerd....
Het is geen ramp allemaal, maar ik voel me weer zo verdrietig en teleurgesteld!!! En die tabletten waren de vorige keer bepaald geen pretje, dus kan me er bepaald niet op verheugen....
Even een dipje dus hier

lfs Mickey

Lieve Dana,

Wat lees ik nu opeens vervelend nieuws van je. Ik heb een paar dagen niet gelezen hier, omdat ik in de lappenmand zat, maar lees nu ineens je bericht hier.
Toen ik de topic zag, dacht ik.... hee dat klinkt goed. Weer starten met Clomid.
Maar nu lees ik dat je dus nog helemaal niet mag beginnen, omdat je nog niet helemaal "schoon" bent.
Vreemd dat je nu weer met medicijnen moet proberen om alles los te laten komen.
Ik snap eigenlijk niet dat ze je nu niet meteen curetteren.
Hopelijk kun je hierna wel echt snel weer met je neus de goeie kant in, want hier word je natuurlijk niet wijzer van!!!
Ik zit zo te wachten op eindelijk weer eens goed nieuws van je.

Hier alles wel oke... Ik heb dus geen bloeding gehad op de provera, maar in overleg met de gyn ben ik wel weer met clomid begonnen.
Vrijdag moet ik om half 1 in het ziekenhuis zijn. Dan zullen we zien of er weer een eitje aan het groeien is.

Ik ben heel benieuwd wat jij voor nieuws hebt vrijdag.... Ik hoop voor je dat je het nu eindelijk kunt gaan afsluiten!

Liefs,
Peet

Hoi Mickey,

Wat balen zeg dat je baarmoeder nog niet schoon is. Denk je na 4wk weer opnieuw te kunnen beginnen, zitten er nog resten. Wel een tegenvaller en ik snap echt niet dat ze je niet direct curreteren. Maar goed dat is per ziekenhuis/gyn anders. Ik kreeg de keus, wachten of curreteren. Opwekken met medicijnen ken ik helemaal niet.
Ik hoop welvoor je dat a.s. vrijdag alles weg is. En dan maar hopen dat je met een aantal weken weer kan beginnen met clomid. Ik moet 4-5wk ontzwangeren. Veel sterkte en laat even weten hoe het ervoor staat.

Gr.

Terug
Bovenaan