Hoi Mayke,
Ik gebruik Clomid omdat ik PCO heb en maar heel af en toe ongesteld word, hooguit 3x per jaar ofzo... Misschien dat ik ook wel moet beginnen met primolut, om de boel weer op te starten??Ik heb het wel eens eerder gehad. Ik ben in de 7de of 8ste ronde met Clomid zwanger geraakt, ikhad 2 maanden daarvoor een kijkoperatie gehad en ik was 17 kilo afgevallen. Ik ben 9 weken zwanger geweest, voor de eerste keer.Ik gebruikte altijd 50 mg Clomid, daar reageerde ik vooralsnog goed op.
Ik ben niet gecurreteerd, maar heb medicijnen gehad die ik vaginaal moest inbrengen. Ik heb het idee dat het daardoor veel langer doorbloedde en kan nu dus eigenlijk geen pijl trekken op hoe en of mijn cyclus weer is begonnen. Ik begin nu om de paar dagen weer een beetje te bloeden, heel raar.
Naar hoor van je miskramen. Ik kan me voorstellen dat, ook al heb je al een kindje, het toch heel verdrietig is als het misgaat. Je verlangt er toch naar. Ik heb zelf nog geen kinderen en vind het moeilijk om te gaan met de angst die af en toe bovenkomt dat het misschien wel nooit zal lukken..... Maar ik ben iig blij dat ik wel een keer zwanger ben geweest, mijn lichaam weet dus wel hoe het moet 🙂 Nu maar hopen dat we snel weer op die roze wolk mogen klimmen!
Mickey