Weer beginnen na een miskraam.

Niet fijn om te lezen dat zoveel mensen hetzelfde hebben meegemaakt als ik. Ik was direct zwanger na de eerste maand.. Na 11 weken gezien dat het vruchtje gestopt was met groeien op 8 weken. 2 mei curettage gehad, na 3,5 weken eerste maandstonden en nu terug aan het proberen..

Ik ben vooral bang dat het niet meer gaat lukken. Dat we gewoon geluk hebben gehad om zo snel zwanger te zijn de eerste keer. Ik ben ook bnag dat ze met die curettage iets verkeerd hebben gedaan en ik nu moeilijk zwanger ga geraken... Gelukkig heb ik vrijdag EINDELIJK een nacontrole... Nog iemand die na een curettage zo een raar gevoel had.

Anders ook cyclussen van 30 dagen, nu 24 dagen... Ik weet helemaal niet hoe te beginnen tellen en wanneer vruchtbare periode is.. Iemand ervaring met ovulatietesten?

Afwachten en afwachten en afwachten.

Niet fijn allemaal dames.... Hoop dat we allemaal snel terug zwanger zijn!

Ik heb begin feb. een miskraam gehad. 2 mrt weer ongesteld en gelijk weer zwanger nu 14+5 en alles ziet er nog goed uit :). Wij zijn er dus gelijk weer voor gegaan.

Hier ook alles van de rel na m'n miskraam en curettage. Normaal een cyclus van 32 dgn en nu is er geen pijl op te trekken.  Waarschijnlijk een hele cyclus overgeslagen. Vorige week op een controle echo gezien dat er een ei op springen stond en nu een week later ongesteld geworden. Dus lastig plannen.

Wij gaan dus ook niet meer plannen... Ik ga proberen het los te laten, eerst maar even op vakantie. Sterkte allemaal!

Hoi Lona,

Ik ben begin van deze maand gecurreteerd van een miskraam (1e zwangerschap) en ben maandag ongesteld geworden. Enerzijds opgelucht, maar ook de teleurstelling omdat je hoopt gelijk weer zwanger te zijn (al is die kans natuurlijk zeer klein).

Vervelend van jouw cyclus. Ik ben benieuwd hoe dat de volgende maand bij mij is. Over 2 weken heb ik de controleafspraak.

Loslaten is denk ik ook het beste, maar zo moeilijk. Ik probeer dat mezelf ook wijs te maken, zo van; het komt vanzelf, maak je niet druk. Maar toch... Ben er toch te veel mee bezig.

Ik heb een thermometer gekocht en dan ga ik maar beginnen met temperaturen. Misschien dat dat werkt dat ovulatietesten.

Succes en alvast een fijne vakantie!

Hallo.

<span style="line-height: 1.5;">Ook Wij zijn opnieuw aan het beginnen. </span>

1e zwangerschap na 12 weken gerecuteerd . Vruchtje was gestopt met groeien na 8.5 wk.

bijna 3 mnd verder.  Zijn gelijk na de curretage begonnen maar nu minder "geluk" 1e keer gelijk.zwanger maar nu . Werd ik 6 wkn na de curretage ongesteld . Nu zit ik op dag 31. Al een week ongesteltheids gevoel. Maar komt niets.  Ook al een test gedaan afgelopen donderdagavond. Negatief.

Vinden jullie het wachten ook zo zenuwslopend? Ik hoop weer snel zwanger te worden maar waar ik anderzijds dan weer wel bang bent dat het fout gaat. Ook probeer ik er niet mee bezig te zijn maar aangezien ik het gevoel kreeg dat m'n ongesteltheid nu weer kwam en vroeger(4wk ) komt er dus niets en stiekem hoop ik dus toch dat het raak is en ben je er wel veel mee bezig.

Terug
Bovenaan