Weer bloedverlies

He dames,

Weet het ff niet meer, gisteren temp 0,2 graden gedaald van 36.8 naar 36.6, vanochtend ook 36.6 en weer bloedingen. Ziekenhuis gebeld en gyn belt dadelijk terug. Heb zwaar gevoel in onderbuik, voelt niet echt goed aan :-(
Vandaag maar thuis geleven van het werk, dagje rustig houden hier. ben behoorlijk misselijk nu, maar dat komt waarschijnlijk door de zenuwen want kan me niet herrinneren dat ik dat vanochtend voor het zien van het bloed ook al had.

groet,
Dion

Lieve Dion, het 1ste wat ik net dacht was neeeeeeee, niet weer!!! Ik kan me voorstellen dat je hier bloedje nerveus van wordt. Ik ga aan je denken en heel hard voor je duimen. Sterkte meid

Liefs Jeannet

ha meid,

wat is dat nu weer, wat een narigheid.
en weer onzekerheid.
ik denk aan je en hoop echt dat het meevalt, maar ja, je voorgeschiedenis zal je niet veel hoop geven denk ik.
ik wilde dat we wat voor je konden doen, leven allemaal zo met je mee, zoals ik altijd lees.
hoop dat je gyn snel reageert, zodat je niet te lang in onzekerheid hoeft te zijn.
heel veel sterkte en ik blijf met je mee leven.

groetjes

Lieve Dion,

Jeetje meid wat zul jij weer geschrokken zijn!
Heb je al wat van de gyn. gehoord?
Ik duim zo ontzettend voor je dat het allemaal goed gaat en dat het onschuldig bloedverlies is. Al kan ik me voorstellen dat je ontzettend onzeker bent.

Ik blijf voor je duimen.

Knuffel,
J_J

Lieve Dion,
Gatver... Dat je hier nu weer doorheen moet zeg!.. Tis weer eventjes heel erg spannend! Vooral tegen jou hoef ik nu niet zeggen dat je vertrouwen moet hebben... Dat kan nu   niet meer, als je kijkt naar wat je allemaal al voor je kiezen hebt gehad!

Ik denk heel hard aan je en ik ga weer duimen!.. Laat je ons nog weten hoe het gaat?

Groetjes Debby

Gyn heeft net gebeld. Ze kunnen idd niets doen, het is nog veel te vroeg om iets op een echo te kunnen zien. Er zit niets anders op dan afwachten (wist ik wel maar toch, nu is de gyn ook weer op de hoogte). Ik blijf maar lekker op de bank of in bed voor de tv liggen vandaag. Heb verder toch ook nergens zin in.
Bedankt voor jullie steun!

groetjes,
Dion

Lieve Dion,
wat een rot bericht en onzekerheid nu. Zitten er ook stolsels bij de bloedingen ??. Misselijkheid is natuurlijk wel een goed teken maar hopen dat dat aanhoudt! Heel veel sterkte en liefs
Roos

Hoi Roos,

Nee, het is gewoon helder bloed, geen stolsels (tot nu toe). Probeer mbv ontspanningsoefeningen wat rustiger te worden, dat helpt gelukkig wel. Vanochtend gierden de zenuwen door mijn lichaam, nu gelukkig een stuk minder. Maar elk toiletbezoek is weer erg spannend helaas.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan