Weer bloedverlies

ha dion,

even een vraagje, misschien heeft t er niets mee te maken, maar slik je de bloedverdunners nog?
want al zou er een zwak vaatje zijn, dan kandie natuurlijk blijven bloeden.
ben zelf verpleegkundige, en als ik zie hoe sommige mensen bloeden...
heel veel sterkte.

groetjes

He Elisabeth,

Ik slik in ieder geval iets, of het ascal is of een placebo weet ik niet. Ik hoop idd maar dat het daardoor komt. Is het enige beetje hoop dat ik nog heb. Alleen zit die temperatuurdaling me nog een beetje in mijn achterhoofd te spoken, maar wellicht moet ik dat helemaal niet meer bijhouden. Is misschien alleen mezelf gek maken.

Dames, bedankt voor jullie reactie in ieder geval.

groetjes,
Dion

Dion, wat Kl**te; ik weet hoe het is (na 3 miskramen) om dan telkens bang te zijn voor bloedverlies, en vooral als je buik zwaar aanvoelt. Het rottigste van alles is nog dat je "geduld" (grrrrrrrrrrrr) moet hebben en 'gewoon moet afwachten'; makkelijk gezegd maar slopend. Wanneer kunnen ze wat meer zien? Ik hoop ontzettend erg voor je dat   het van de ascal komt, maar weet dat je tussen hoop en vrees leeft deze dagen (weken)!
Zelf heb ik bij een goede zwangerschap ook fors bloedverlies gehad door geknapte bloedvaten of weet ik veel wat, die verhalen zal je ook kennen. Het kan alle kanten op, maar het liefst zou je zo graag de komende 8 maanden geen enkel spatje bloed willen zien. Sterkte, en ik hoop dat het lukt om wat rust te krijgen.

Oh nee Dion!!
Ik schrok me echt rot toen ik je topic zag!
Ik kan me voorstellen dat het zo ontzettend moeilijk is om nu te moeten afwachten.
Mijn duimen draaien over uren voor je!

Heel veel sterkte met 'wachten'.

Liefs Janneke

Lieve Dion,

Meid, ik hoop zo voor je dat het bloeden geen voorteken van een miskraam is. Ik duim heel hard en zal een kaarsje voor jullie branden, sterkte voor jou en je mannetje in deze spannende dagen....

kus Mickey

Dion,

Ik schrok me werkelijk rot toen ik net inlogde en ik zag je topic..Het is toch niet waar. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar los van of het nu mis is of dat het goed blijft gaan is het gewoon vreselijk dat je je weer zo bang moet maken...Houd het nou nooit eens op! Ik hoop het echt voor je dat het goed blijft gaan..........vind het zo erg voor je ..Ik weet echt neit wat ik moet zeggen wil je sterkte wensen, en hoop dat je toch nog goed nieuws hebt te melden!
Liefs Sarah

Terug
Bovenaan