Hoi allemaal
Vandaag weer controle gehad en ze gaan nu actie ondernemen.
Ben nu 33 weken zwanger, en lag flink voor op mijn zwangerschap.
Om toch het een en ander uit te sluiten moet ik voor een officiele suiker test. DE bloedsuikers waren steeds goed, maar ze wil het voor de zekerheid weten.
Morgen weer groeiecho en ze gaan mij bespreken in het team.
Komende donderdag weer controle en dan gaan we alles bespreken. De VK had het al over doorverwijzen naar de gyn. MAar ze wil eerst alle uitslagen op een rij hebben.
Het hoofdje en buikje lagen afgelopen zaterdag op ruim 37 weken, terwijl ik iets meer dan 32 weken was.
Dus ik denk dat ik voor een keizersnede moet gaan.
Toch wel even een emotionele dag, vraag mij toch af of ik wat verkeerd heb gedaan. Eet al zo weinig, omdat ik niet meer naar binnen krijg en snoepen doe ik ook niet zo veel. (2 koekjes per dag, wel van die lekkere, maar je zou toch denken dat dit zou kunnen)
Ben zelf wel stevig en merk dat ik afval qua vet.
Dus wel even spannende dagen. Ben benieuwd wat de komende weken gaat gebeuren.
x yvonne
Vandaag weer controle gehad en ze gaan nu actie ondernemen.
Ben nu 33 weken zwanger, en lag flink voor op mijn zwangerschap.
Om toch het een en ander uit te sluiten moet ik voor een officiele suiker test. DE bloedsuikers waren steeds goed, maar ze wil het voor de zekerheid weten.
Morgen weer groeiecho en ze gaan mij bespreken in het team.
Komende donderdag weer controle en dan gaan we alles bespreken. De VK had het al over doorverwijzen naar de gyn. MAar ze wil eerst alle uitslagen op een rij hebben.
Het hoofdje en buikje lagen afgelopen zaterdag op ruim 37 weken, terwijl ik iets meer dan 32 weken was.
Dus ik denk dat ik voor een keizersnede moet gaan.
Toch wel even een emotionele dag, vraag mij toch af of ik wat verkeerd heb gedaan. Eet al zo weinig, omdat ik niet meer naar binnen krijg en snoepen doe ik ook niet zo veel. (2 koekjes per dag, wel van die lekkere, maar je zou toch denken dat dit zou kunnen)
Ben zelf wel stevig en merk dat ik afval qua vet.
Dus wel even spannende dagen. Ben benieuwd wat de komende weken gaat gebeuren.
x yvonne