Weer controle bij de VK gehad

Hoi allemaal

Vandaag weer controle gehad en ze gaan nu actie ondernemen.
Ben nu 33 weken zwanger, en lag flink voor op mijn zwangerschap.
Om toch het een en ander uit te sluiten moet ik voor een officiele suiker test. DE bloedsuikers waren steeds goed, maar ze wil het voor de zekerheid weten.
Morgen weer groeiecho en ze gaan mij bespreken in het team.
Komende donderdag weer controle en dan gaan we alles bespreken. De VK had het al over doorverwijzen naar de gyn. MAar ze wil eerst alle uitslagen op een rij hebben.

Het hoofdje en buikje lagen afgelopen zaterdag op ruim 37 weken, terwijl ik iets meer dan 32 weken was.
Dus ik denk dat ik voor een keizersnede moet gaan.
Toch wel even een emotionele dag, vraag mij toch af of ik wat verkeerd heb gedaan. Eet al zo weinig, omdat ik niet meer naar binnen krijg en snoepen doe ik ook niet zo veel. (2 koekjes per dag, wel van die lekkere, maar je zou toch denken dat dit zou kunnen)
Ben zelf wel stevig en merk dat ik afval qua vet.

Dus wel even spannende dagen. Ben benieuwd wat de komende weken gaat gebeuren.

x yvonne

Hoi Yvonne,

Succes! Balen zeg!

Maar ik kan me niet voorstellen dat de groei van je kindje met eten te maken heeft. Ik eet en vooral snoep echt ontzettend veel, ben 31 weken en kindje is iets minder dat 1600 gram en lag verder precies op schema ( toevallig vandaag een groeiecho gehad).

Dus voel je zelf vooral niet schuldig en stel je niet de vraag wat je verkeerd hebt gedaan want je doet waarschijnlijk helemaal niet verkeerd!

Succes!

Heey meis,

Wat balen nou zeg!! Maar voel je idd niet schuldig meid!!! Dat je een grote baby hebt ligt niet aan jouw eetgedrag, dat heeft volgens mij geen invloed op de kleine. Ja, als je de hele dag loop te snaaien en ongezond eet, maar volgens mij krijg je dan eerder een kleine baby door te weinig voedingsstoffen dan een grote baby.

Succes de komende week!!
Liefs ciomama

Hoi, moet mij ook nie schuldig voelen. Maar je gaat je toch afvragen hoe of wat. Ben ook stevig, dus dan krijg je wel van die opmerkingen daarover.
Maja morgen maar weer afwachten en van de week.

Net kwam manlief thuis en even lekker staan huilen. Heerlijk even

Zo naar de info avond in het ziekenhuis, ga er nu toch even met een andere kijk heen.

x yvonne

ga je niet schuldig voelen, ze weten nog zo weinig van ons lichaam

heeft niks met jouw lichaam te maken

mijn beste vriendin is mager ja, en met 7 mnd zag ze eruit alsof ze net 3mnd zwanger was, de kleine is 8 weken te vroeg geboren en woog 1320gram
Ligt dat dan ineens aan haar bouw? ze at goed en haar 2e zwangershcap ging wel normaal. ze weten het gewoon niet

als het kindje goede suikers heeft en jij ook is er niks aan de hand, heb je gewoon een uit de kluiten gegroeid kind

Net als de dames onder ons met hele lichte kindjes, dan hoor je ook dat zij en haar man allebei onder de 3 kilo waren en hun kindje nu ook, ze weten niet waarom en ligt niet aan de mama hoor.

Als jij je rust neemt en gezond eet (neit te weinig maar ook niet teveel) is er niks aan de hand.
Dan heb jij alles eraan gedaan, toch?

ben al dat geklets en gelijks wijzen naar mama's zo zat he. Waarom iedereen weigert te erkennen dat je geen controle hebt over je zwangerschap en kindje?

Hier een ontzettende snoepert. Ik had ook vandaag met 31+2 weken een groei echo, en was een beetje bang dat het kindje te groot zou zijn door mijn gesnoep, maar de baby zat op de juiste groei lijn en een beetje eronder. Ik geloof dus ook niet dat je er invloed op kan hebben. Zolang je maar wel ook alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je nodig hebt. En jij snoept niet eens.

Wees blij dat je kindje het zo goed doet, dat is beter dan een kindje die achterblijft met de groei toch?

Hoi Irismomtobe.
Je hebt helemaal gelijk, als het maar gezond is. Kan er ook gewoon niks aan doen.
Ben benieuwd wat voor een behandelplan ze gaan bedenken vandaag.
Donderdag weer controle en dan gaan we alle uitslagen bij elkaar leggen en dan merken we het wel.

Gisteren in het ziekenhuis geweest voor info en meteen maar laten informeren over inleiden in keizersnede. Gaf wel wat duidelijkheid en dat is wel zo prettig

Straks gaan we voor de groeiecho, ben benieuwd

x yvonne

Terug
Bovenaan