weer controle gehad alles was perfect

he meiden nou alles was perfect, ben nu totaal 5 kilo aan gekomen , vanaf de laatste weging is dat dus 500 gram :( hahaha maja de kleine doet het goed hartje klopte prima,

kleine uk lag met zijn/haar hoofdje naar beneden beentjes omhoog ruggeetje aan de linker zij kant dus is perfect over 2 weken 2 keer langs 1 keer voor controle andere keer voor echo. dus ben benieuwd of dit eigenwijsje zo blijft liggen .

ben nu 32 weken dus schiet op.
 
Hai hai toppie dat het zo goed gaat!!
lijkt me zo fijn .
32 weken schiet zeker op!!!
en maar 5 kilo aangekomen !
ik kan zelf niet wachten tot ik maandag eindelijk voor de eerste keer naar de verloskundige mag
ik ben dan 8 weken!!
nou geniet nog ff van je zwangerschap
groetjes
 
he meis , ja als je 8 weken bent duurt het nog ff ach ja voor je het weet meis ben je ook zover gaat zo snel, voor ons is het 2de kindje dus wordt wel geleeft hahaha.

Gelukkig was alle sgoed en dat het goed gaat na wat kleine klachtjes pff, last van schimmel infectie, bah krap alles kapot, heb nu voor de 3de keer andere zalf gekregen maar helpt mwa overdag wel maar snachts niet slaap haast niks tot weinig. ach ja ben wel blij dat we weer met een vrolijke lach naar buiten mochten gaan

liefs
 
Wat fijn dat ukkie nu goed ligt. lastig van je andere klachten.. dan is 40 weken nog ver weg he..
succes nog even
 
he fem ja dan duurt die 8 weken nog lang, pfff ben bezig met de baby kamer in aan het richten dus alles van zolder halen en kijken wat schoon gemaakt kan worden enzo, maar ik kan niet veel weg doen kwa kleren hahah weten niet wat het wordt dus alle meiden kleding kan ik ( nog) niet weg doen

ene kant heb ik veel puf voor en zin maar andere kant bleh me hormonen zitten lekker door elkaar ach ja nog ff komt goed

liefs
 
Ik vind het wel grappig te lezen van iemand anders die niet veel is aangekomen. Ik ben nu zwanger van mijn eerste (23 weken en 3 dagen) en ben 'pas' 8 kilo aangekomen. Ik weet dat ik nog wel een behoorlijke tijd moet maar mensen in mijn omgeving vinden dit heel weinig.

Balen van de infectie en andere klachten zeg en ook dat dan niets helpt. Dat lijkt me echt heel erg vervelend, ik hoop voor je dat het snel ophoud.
Gelukkig ben je er bijna en ligt de kleine goed, positieve dingen maken de mindere altijd beter ;-)
 
hoi mriek ja ik was bij de eerste 9 a 10 kilo totaal aangekomen, en had een flinke buik, veel vruchtwater en kleine woog rond de 7 pond,

nu in het begin schoot me buik als een idioot voor uit toen dacht de omgeving dat ik haast moest bevallen of een 2ling had, nu denken ze dat ik nog ff moet haha, heb een beschaafd buikje kleiner dan bij de eerste.

ja de infectie is klote pff is gelukkig wat minder maar over nee, heb ook nog eens last van vermoeiheid,( slik ijzer tabletten) blaas ontsteking, en last van ichias. gelukkig is alles prima dus ff tanden bijten en straks over 3 weekjes mid weekje weg en dan kunnen we er tegen aan.

liefs

 
Jemig wat een waslijst kan ik bijna zeggen! Balen zeg, heel veel sterkte daarmee hoor! Lekker even weg zal wel fijn zijn, even lekker relaxen, verdien je wel als zwangere vrouw.

En ik hoop dat ik toch echt nog wel wat meer aan ga komen dan ik de afgelopen maanden heb gedaan, ik eet vrij veel en alles blijft al de hele zwangerschap binnen, dus ik weet niet goed waar het allemaal heen gaat haha! Met mijn 1.74m begon ik mijn zwangerschap met slechts 57kg, inmiddels weeg ik dus 65kg, maar er mag van mij nog wel wat bij! En dan maar hopen dat het niet allemaal verdwijnt straks als die kleine er is...

liefs
 
Terug
Bovenaan