weer controle gehad alles was perfect

he meis, waar het heen gaat is naar de kleine je hoeft niet voor 2 te eten is allemaal fabel je moet wel goed eten voor je zelf de kleine haalt zijn voeding wel uit je daarom moet je goed eten om je zelf op peil te houden.

Ik ben zelf 1,55 en woog 65 toen begon en nu 70 dus ja heb veel kleinere buik dan toen bij onze dochter

Ik ga zeker van mid weekje genieten ff bij tanken andere omgeving

liefs
 
Hey :)
Nou ja ik eet al heel lang 'voor 2' hoor, als je de winkel porties moet geloven dan. Als ik kijk naar voedingscentrum eet ik gewoon alles wat nodig is, maar ja het is mij gewoon niet aangelegd om wat meer te wegen denk ik haha. Niet als ik niet zwanger ben en nu ook niet erg, maar ja met de kleine gaat het hartstikke goed dus hij zal in ieder geval alles wel krijgen wat hij nodig heeft, daar twijfel ik niet over.
Gelukkig heb ik (nog) niet hoeven overgeven, ik zou me daar echt niet gelukkig bij voelen, maar ja.

En ja ach ik weet ook allemaal niet heel goed wat me overkomt ook he, eerste keer echt zwanger, dus als je dan van je omgeving alleen maar mensen hoort die 15-25 kg aankomen tijdens zwangerschappen ga je ook denken dat er iets mis is als dat bij jou niet zo is haha.

liefs
 
he meis, nee is bij mij echt niet zo de kleine woog 1500 gram met 30 weken dus leuk gewicht ze denken rond de 6 pond dus echt heel groot ook weer niet .

Zoals ik al zei was bij onze dochter 9 a 10 kilo aan gekomen totaal en gezonde dochter te wereld gebracht dus, zolang de kleine in je buik goed groeit is er niks aan de hand.

Sommige spugen zich heel de zwangerschap zeg maar en nog brengen ze een 6 a 7 ponder terwereld dus zegt nog niks.

liefs
 
Terug
Bovenaan