Weer creatief geweest:

A

Anoniem

Guest

Dit was een tafel met twee stoeltjes in grenenhout van de oudste twee maar het was niet mooi meer en een van de stoeltjes was echt, die ligt dus in de kliko, en dit is het eindresultaat. Ik ben er best trots op.

Groetjes van Marloes

Ik bedoelde dat een van de stoeltjes echt af was. het staat nu zo raar net of er een nep was en een echt. Sorry, maar ik werd wat afgeleid doordat Stijn me wilde helpen met typen. !

Hoi Marloes,

Dat ziet er weer gezellig uit! Lekker als je zo creatief bezig kunt zijn. Ik heb een paar houten klompjes voor Marissa gekocht van blank hout en die wil ik ook zelf gaan verven en haar naam er op zetten. Hoop dat dat ook zo goed lukt

groetjes Linda

Leuk hoor zo'n persoonlijk stoeltje!

Ik heb de afgelopen weken regelmatig achter de naaimachine gezeten, om het verjaardagcadeau voor mijn dochter te maken:

Het was een hoop werk, maar Eva vind hem helemaal geweldig. Hij hangt op haar kamer, dus daar hangt hij niemand in de weg.
Heerlijk hè creatief bezig zijn!

Groetjes, Karin

Wat ontzettend gaaf Karin! Echt een leuk kado

groetjes Maris

hoi marlous,

moet zeggen hoe doe je het toch met drie kids   die rondlopen, en best een druk bestaan het schijnt bij mij al mn creativiteit   op vreten maar jij ik blijf er elke keer weer versteld van staan, complimenten meid.

gr bianca en ze zijn ontzettend leuk geworden hij heeft gewoon zn eigen regiseur stoeltje met zn naam erop haha, Stijn boft maar hoor.

( en de andere twee ook natuurlijk)

Jeetje meiden jullie zijn inderdaad crea. Super gaaf!

Ook die tent, helemaal geweldig. Ik ben al blij dat ik een knoopje aan een blouse kan naaien .

Terug
Bovenaan