Weer creatief geweest:

Hoi Marloes

Ziet er weer netjes uit.Zo kan het met gemak nog een derde ronde mee.
Wanneer heb jij tijd of maak je tijd om met zulke dingen bezig te zijn?
Hier meestal in het weekend als papa thuis is en de jongste in bed ligt 's middags.
Ik ben bezig met twee verkleedpakjes,Aladin en Jasmine.Zodra het af is zal ik ook een foto plaatsen.Ik ga woensdag naar de IJsselhallen voor een stoffenspektakel.Dan ga ik stof halen voor broeken voor de oudste.Zijn maten kloppen niet,want hij heeft omvang maat 128 en lengte 152/158.En probeer daar maar eens broeken voor te kopen.

Groetjes Jessica

PS:mad:Karin wat is die tent ontzettend leuk geworden.Heb je er een patroon van of heb je dat helemaal zelf uitgevogeld?

Hoi hoi,

die tent is echt gaaf geworden zeg. Daar zal je dochter heel veel plezier mee beleven!!

Waar ik de tijd vandaan haal, ja gewoon tussendoor of sávonds. Het verven heb ik buiten gedaan toen Stijn lag te slapen. Het is twee keer gelakt. De letters zijn van hout en heb ik bij de pipoos gekocht en beplakt met plakplastic. Nu wil ik alleen nog een kussentje erbij maken want dat lijkt me lief staan. Ik heb nog stof over van hetbeddegoed da tik voor stij ngemaakt heb dus als het genoeg is dan doe ik dat even. Het zijn allemaal dingen die weinig tijd innemen dus makkelijk even tussendoor kunnen. Ik ben zelfs al druk doende met de kerstkaarten maken. Heb net even wat extra dingen gekocht voor de double do xl en dan kunnen de oudste twee meehelpen.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Dat heb je zeker leuk gedaan!!! Gaat je zoon ook al echt op het stoeltje zitten???

De reden waarom ik het vraag is dat Jennifer wat nieuws heeft. Wij hebben nog geen stoeltje voor haar in de kamer, en nu gaat ze telkens op de onderste tree van de trap zitten. En dan zit ze daar een paar tellen, gaat ze een rondje draaien en dan weer zitten. Echt een kodig gezicht, heb er al een filmpje van gemaakt..hihi.. Dus ja we zitten nu te denken om op pad te gaan voor een stoeltje..

Dus gaat Stijn ook echt zitten aan tafel??? Is die stoel ook laag genoeg dat hij er zelf op kan zitten??

gr. Ilone

wow, crea mamma's hoor!

Vind die tent echt super!

Het tafeltje en stoeltje zijn erg mooi opgeknapt, goed idee zeg. Als ik ooit de tijd en zin heb dan kan ik hier ook zo'n setje opknappen, komt van IKea toch? Die van ons ziet er ook niet meer uit, vol met tekeningen enz. van mijn dochter.

Groetjes, Marije

Hoi,

stijn kan net op het stoeltje zitten. Gaat gelukkig tot nu toe nog goed. Soms moeten we hem wel even erop helpen maar hij wordt er zelf ook steeds handiger in. Een kleiner stoeltje vind ik zonde omdat hij daar zo vanaf is gegroeid.

Het gaat idd om een ikeasetje wat er niet uit zag. Ondergeschreven en gekleurd. Dat vind ik niet mooi dus het moest wel opgeknapt. Dat vind ik leuker dan een nieuw setje aan schaffen.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik vind het er ook niet uitzien hoor, hier ligt er een roze kleedje overheen en staat het tafeltje op de kamer van mijn dochter. De stoeltjes gebruiken bij het knutselbureau voor de kinderen, heb daar wel een soort kussentjes voor erop gekocht bij ikea. Vinz gaat daar nog niet opzitten, is ie volgens mij ook nog te klein voor, hij is niet zo groot.

groetejs

Wauwwwwwwwwwwww!!!

Wat een creatieve mama"s!!!

Echt supermooi...mijn complimenten!!

Liefs,Sindy

Terug
Bovenaan