weer een aap op reis?

A

Anoniem

Guest
Jongens, kijk nou toch eens even! Ik kijk niet zo heel blij maar ik was erg moe, had namelijk net het zwartepietendiploma in Ouwehands land van Sint gehaald en dat was hard werken, eh snoepen...

Het is mijn mama toch gelukt, ik heb eindelijk een reserve-aap (van hetzelfde adres op Mp als eerder, ze hadden weer nieuwe handel binnengekregen). Hij kwam vandaag helemaal plat hier aan (vacuum gezogen), dat vond ik eerst wel heel raar maar gelukkig begon hij dierct weer te groeien. Nu kan mama de aap met de afgekloven staart af en toe eens wassen.  Reve, ik ben heel blij met jouw aap, maar met mijn eigen apen eigenlijk nog blijer...Vind je het heel erg als ik er nog eens een nachtje over slaap of jouw aap dan naar Nynke van Patty mag? Als ze tenminste zeker weet dat het de goede is, want deze komt echt vd Hema en niet van Intertoys namelijk). Dan is Nynke ook blij (en haar mama waarschijnlijk ook), en het wordt nu ook zo vol in mijn bed. Als het niet de favoriete aap van Nynke was geweest had ik hem lekker zelf gehouden, maar ik wil ook wel graag een ander kindje weer blij maken...Dus Reve en Nynke, laat maar horen wat jullei van mijn plannetje vinden!
Dikke knuffel van Lydia

Wat is het toch een mooi meisje! Die ogen! Ook al kijkt ze boos, ik smelt!

Liefs Nanda

Dank je! Ik zit hier gewoon te glimmen! Zal hier maar geen foto van mezelf neerzetten, want die donkere kijkers heeft ze namelijk van mij...  Met die ogen palmt ze nu al iedereen in, dat zal ze later nog wel gaan uitbuiten ben ik bang...Maar jouw  Tess mag er ook zijn hoor, ik vind haar ook een erg mooi meisje, en vind het jammer dat jullie 7 december niet kunnen, ik had jullie graag eens ontmoet. Maar goed, wie weet een volgende keer...
Groetjes, Rianne en Lydia

goede reis aapje! heb je eigenlijk ondertussen al een naam??

en up!
Nee, de aap heet nog gewoon (schreeuwmodus aan)AAP!!!(schreeuwmodus uit).

Hai hai,

Ja ben er!! Inderdaad door die storingen op het forum ff niet geweest....
Volgens mij is het wel dezelfde aap als wij hebben, dus ik zou  het heeeeeeel fijn vinden als we een reserve kunnen krijgen...

Ik heb even in het archief gezocht en hierbij een foto van onze "meneer Aap"

Hij heeft nog een rood met witte stippen lintje om zijn nek...

Als 't deze is en je wilt 'm opsturen, mail maar even naar mailpatty@home.nl
Dan zal ik je mijn adres geven.

Groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan