Weer een beetje onrustig

Hi Meiden,

Het ging weer heel erg goed. Na de onderzoeken van vorige week maandag had ik sinds  de zondag erna keurig witte afscheiding (joepie!). Goed rustig aan gedaan en toen toch weer afgelopen donderdag die bruine troep, vrijdag weer redelijk en 's avonds pats weer een behoorlijke bloeding. Het is allemaal weer gestopt maar nu doen mijn borsten ineens weer veel minder pijn. Ik word er soms toch wel een beetje tureluurs van. Hoe moet ik nou gaan genieten? We zijn inmiddel ruim 11 weken onderweg, mag toch gewoon niet meer mis gaan zou je zeggen?

Nou ja ik probeer uit te gaan  van het beste, het is een bikkeltje daarbinnen maar hij/zij maakt me wel erg onzeker. Over 1,5 week heb ik weer een echo en krijg ik de uitslag van de onderzoeken dus nog maar even afwachten, het zal allemaal wel loslopen maar ik moest het even kwijt. Ik wil het nu gewoon echt niet meer kwijtraken, hij/zij is al zover.

Ik moet morgen naar Nederhorst den Berg (of all places) voor een cursus van mijn werk, heb ik echt geen zin in maar goed.

Groetjes,
Daantje

Hoi Daantje,

Wat vervelend dat je weer een bloeding gehad hebt. Net als je je een beetje veilig gaat voelen. Maar misschien kan ik je een hart onder de riem steken over die afnemende pijn in je borsten. Zo rond week 10 tot 12 is het HCG op zijn hoogtepunt. Daarna word het minder, en dus ook de verschijnselen (misselijk, pijn in de borsten) nemen dan langzaam af. Het minder worden van je verschijnselen hoeft dus helemaal niks te betekenen. Dikke kans dat jullie wondertje het gewoon lekker blijft doen. Ik weet dat het nog even duurt voordat je die echo hebt, maar probeer toch te genieten.  En ik hoop dat die bloeding gauw helemaal over is.
Ik blijf voor jullie duimen!

Groetjes, Kat

He Daantje,

Wat balen zeg dat het zo door gaat! Gun het jullie zo dat jullie nu onbezorgd mogen genieten van de zwangerschap!!
Misschien is het een idee om zo'n ding te kopen (weet even niet hoe het heet) waarmee je het hartje van jullie kindje kunt horen zodat je dan meteen even weer zekerheid hebt? Ze schijnen niet zo heel erg duur te zijn. Heb er geen ervaring mee hoor maar mijn zusje noemde het van de week die ook na 2 jaar bezig geweest te zijn eindelijk zwanger is maar ook steeds pijn heeft etc.
Hoop dat het nu de laatste keer was hoor!

Knuffel Ineke

he lieve Daan!!
Ik begrijp je wel hoor dat je je zo veel zorgen maakt, zou ik ook doen en zou dit dan ook schrijven wat jij schrijft en jij zou weer schrijven wat Kat, Ineke en ik schrijven!!
Maar je hóeft je geen zorgen te maken!!! Wat Kat zegt klopt en wat Ineke zegt is een mega goede tip natuurlijk!! Ik heb er niks meer aan toe te voegen. Ja behalve dat ik weet dat dat kleintje van jou een bikkel is ja!!!!! Als ik in jouw buik zat zou ik ook niet loslaten haha, ik wil ook zo'n lieve en bezorgde mama!!!
Het komt ook nu weer aaaaaallemaal goed!!! Je weet nu dat je baarmoedermond heeeel gevoelig is toch? dus........
We leven met je mee want zo onderhand voelen we ons ook zwanger, zoveel zorgen maken we ons om je haha!!
Suc6 met je cursus!!
Dikke knuffel Jeannette

Hoi Daantje,

Wat Ineke noemt is een BellyTalk. Het schijnt dat ze een internetsite hebben, en dat je hem kunt huren. Heb er geen ervaring mee, maar al wel vaker over gelezen op het forum.

Groetjes, Kat

Hoi Daantje,

ook in Nederhorst den derg lekker miezerig weer? Wat een spanning toch steeds voor je. Ik kan je natuurlijk wel zeggen dat je best een eerder echo aan kunt vragen, maar daarmee moet je toch nog 1,5 week wachten op de islag van het onderzoek. Maar hopen dat de dagen heeel snel gaan, en..... dan ben je alweer haast 13 weken! Succes!

Hoi Daantje,

Wat vervelend nou, dat je toch weer even wat minder zeker ervan bent. Maar het zit heus wel allemaal goed hoor. Is vast nog wat oud bloed wat nog naar buiten kwam!!

Doe het vooral nog lekker rustig aan en veel suc-6 met je cursus!!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan