Weer een beetje onrustig

Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties weer. Wat een goede tip ook Kat, toevallig had ik het er van het weekend met mijn vriend over gehad, ik had ergens een advertentie gezien van zo'n ding. Volgens mij kun je het pas horen vanaf een week of 12 dus nog heel even geduld maar misschien kan het me wat geruster maken.

Het gaat nu allemaal weer best goed, het oude bloed is nu ook weer weg en ik voel nog altijd flink de rek en strek-pijnen noem ik het maar. Ik zie dat maar als een teken dat het nog altijd groeit, mijn darmen liggen trouwens ook nog altijd op een hoop zo ongeveer pal onder mijn borsten dus wat dat aangaat zit het ook wel goed denk ik. Mijn borsten doen ook ook  weer behoorlijk zeer. Misschien maak ik me soms gewoon te druk, help ook niet hè, maar die stomme hormonen, grrrrrrr. Ik probeer weer gewoon goede moed te houden en als ik het niet meer trek weet ik in ieder  geval waar ik mijn hart kan luchten.

Op naar de nieuwe NOD's voor een groot aantal van jullie (ik duim echt met jullie mee) en volgende week allemaal blijde berichten!!!!!!  Jeannet succes met de ovulatietesten, ik hoop dat je er wijzer van wordt.

Liefs,
Daantje

Lieve Daantje,

Elke keer als je een berichtje plaatst ben ik toch een beetje bang om het te lezen.
Ik wordt er zelfs onzeker van laat staanhoe het inderdaad voor jou moet zijn.

Het gevoel dat je inderdaad nu wel een wil gaan genieten kan ik me zo goed voorstellen.
Hoop hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat die bloedingen nu eens snel achterwege gaan blijven of dat je daar maar een oorzaak hoort waardoor je het misschien kun accepteren.

Gatsie cursus regen in Nederhorst den Berg... hihihihi

Succes,

Corina

Hoi Daantje

Wat but voor je dat je niet lekker kan genieten op deze manier.
Kan me dat zo goed voorstellen.
Doe in ieder geval lekker rustig aan, zodat je je in ieder geval een beetje kan ontspannen.
Ook ik duim voor je dat jouw wondertje lekker in jouw buik blijft.

PV

Meid,

wat verevelend nou. Ik snap dat het je onzeker maakt. En dat terwijl het toch tijd wordt dat je eens flink gaat genieten. In ieder geval denken wij allemaal aan je.

Wat die bellytalk betreft, ik denk dat ik daar niet voor zou kiezen. Het zou mij hypernerveus maken en ik zou dat ding iedere 5 minuten op mijn buik zetten. En natuurlijk zou ik dan niets hoor simpelweg door verkeerd gebruik. In het ziekenhuis zouden ze echt helemaal gek van me worden.
Ik hoop dat ik straks tussen de gynaecoloogbezoeken door een beetje rust kan vinden. Ik mag vaak langskomen en de gynaecoloog zal dan iedere keer een echo maken. Verder hoop ik het allemaal wat van me af te kunnen zetten.

Nou meis hou je taai en geniet van je dikker wordende buik.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan