weer een droom vervlogen

Hoi scorpy,

wat balen van je negatieve test. Maar nog geen rode duiveltjes te bekennen? Ik blijf toch nog ff duimen tot je definitief nee krijgt...
tja en het verhaal van je broer klinkt ons allemaal denk ik wel op de een of andere manier welbekend in de oren.
Ik heb 2 broers en wij hebben allemaal moeten dokteren om zwanger te kunnen raken. Mijn oudste broer heeft nog steeds geen kinderen, mijn ander broer 2. En wij doen ons best voor nr. 2. Gelukkig van mijn kant hoorde ik nooit vervelende verhalen en is er altijd wel begrip.
Gelukkig weet mijn schoonfamilie inmiddels dat wij echt wel moeite hebben met het hele gebeuren. Maar ook van hun of van vrienden hebben we wel eens vervelende opmerkingen gehad.
Heel veel sterkte voor jou de komende dagen.

liefs,
mama peet

He meid,
Er is al heel veel gezegd en ik ben het er helemaal mee eens. Ik heb een mooi gedichtje voor je gevonden op internet en ik hoop dat je er wat steun en kracht uit kunt putten, meid ik vind het zo erg voor je.

*                *                *                *                *                *

Iedereen heeft wel eens van die dagen,
dat het even niet meer gaat.
Dat een plotseling gebeuren,
de dagen verkleuren laat.
Geen oog meer voor de mooie dingen,
't lijkt kouder soms wel kil,
In zo'n nare periode,
staat de tijd een beetje stil.
En dan ineens,
Zo lang verwacht,
straalt de nieuwe morgen.
Daar is de tijd dat je weer lacht.
oprecht en zonder zorgen.

*                *                *                *                *                *

Knuffel van Cindy

Hallo lieve meiden,

Nou de  zijn doorgebroken hoor. Zo zonder enige waarschuwing (ja behalve de test dan) gisteravond gekomen. Ben er behoorlijk ziek van (lichamelijk he), heb zo'n ontzettende buikpijn en in mijn rug en benen ba. Ben er hondsberoerd van, ben al over op zetpillen omdat ik de ibu niet binnen kan houden. Ik weet nog dat ik dit ook na mijn 1e IUI had, heel erg veel pijn. Herkent iemand dit ook dat de menstr. klachten na een IUI veel heviger zijn?? Nou ja het is te overzien natuurlijk, morgen zal het al een stuk minder zijn. Moet maandag gelijk weer naar het zknhuis voor start van NR. 4. Wel gek hoor, op het moment dat ze er dan zijn kan ik me ook weer opladen voor een nieuwe ronde.
Ik wil jullie enorm bedanken voor jullie lieve en warme woorden. Dat doet een mens echt goed!!! En Cindy, dank voor je prachtige gedichtje, een dikke tranentrekker maar dat voelde ook wel fijn!
Over de situatie met mijn broertje hebben we nu afgesproken dat we in elk geval een gesprek aangaan, met mijn ouders en met mijn broertje. Als daar niks mee verandert dan nemen we voorlopig afstand van hun. Dat is dan helaas niet anders.
Morgen gaan we lekker naar een beautycentrum voor een heerlijke massage en gezichtsbehandeling. Ff verwennen!
Lieverds, allemaal een heel fijn weekend gewenst!

Dikke kus Scorpy

Heee lieve Scorpy,

Dan lopen wij dus precies gelijk nu, ook ik werd gisteren toch nog ineens ongesteld. Moet morgen alweer beginnen met de clomid, heel raar is dat ja! Je bent er nog maar net aan 'gewend' dat je weer niet zwanger bent, en dan moet je alweer die hele mallemolen in....  Maar goed, misschien is dat ook wel beter, dan heb je niet zo veel tijd om er bij stil te blijven staan, want daar wordt het toch niet beter of makkelijker op!

Ik heb nog geen IUI, maar ben er dus ook altijd zo ziek van, als ik ongesteld ben. Als ik mijn zware pijnstillers van de gyn niet inneem, dan kan ik niet eens op mijn benen blijven staan die eerste dag, gewoon complete weeen man! Dus ik zit al de hele dag lekker in mijn pyama op de bank te keutelen, verder maar niet te veel poespas, geen zin in ook! Erg is dat he, dan heb je al zo'n grote teleurstelling te verduren, en dan moet je ook nog zo ziek worden en pijn lijden! Echt oneerlijk! Maar bij mij zal het morgen al een stuk minder zijn verwacht ik, ik hoop bij jou ook!

Ik moet op dag 11 of 12 pas weer een FM, heb nooit een uitgangsecho gehad. Zal misschien wel anders zijn als wij straks ook IUI moeten gaan doen. Maar de vorige keer mocht ik met die eerste FM op dag 12 al meteen de pregnylspuit zetten, want toen had ik al 1 follikel van 19 mm en aan de andere kant 1 van 20 mm. Hopen dat dat deze maand ook weer zo vlotjes gaat, want ik heb geen zin in nog meer sores hoor, vind het wel even genoeg gedoe aan mijn lijf!

Nou lieverd, ik wens jou ook nog super veel sterkte, geniet morgen maar lekker van je verwendagje en we gaan er gewoon weer voor!!!! Liefs, Anke

Terug
Bovenaan