Weer een Jongen !

Hoi,

Moet het even kwijt. We krijgen weer een JONGEN .
Ik ben er zooo blij mee.
Al snappen sommige mensen dat niet. Maar wij vinden het fantastisch nog een zoon.

Iedereen en elke voorspelling had het fout haha.
We hebben gependeld, chinese conceptie en bakerspratjes test gedaan overal kwam een meisje uit.
Nou het is toch echt overduidelijk een jongen haha

Ik kreeg al weer vragen aan mensen die ik het gezegd had en wanneer komt de 3e Net of 2 jongens niet goed genoeg zijn. maar ja die mensen hou je.

Wij zijn er inieder geval super blij mee

Groetjes,

Senjo

23 wkn + 1

Gefeliciteerd met je zoontje,en wat leuk he zo n klein kereltje.
Ik verwacht zelf ook een zoontje dat weet ik ook doormiddel van een pretecho.

Wij zijn ook erg trots,en voor mij is dit een wondertje en   voor jou natuurlijk ook.

Geniet van je zwangerschap.

Gr Bernice(18w+4d zwanger,augustus forum)

Gefeliciteerd met je zoontje.
Ik heb 2 meiden en ben nu zwanger van de derde.
Na de geboorte van de jongste kreeg ik ook van die opmerkingen:
Nu nog voor een jongetje of wat vind je man van weer een meisje?
Echt zo raar! Wij zijn gewoon hardstikke blij met onze meiden. En nu bij deze zwangerschap hopen diezelfde mensen   echt voor mijn man en mij dat het
nu eindelijk een jongetje wordt! Wij hopen dat het net   zo'n heerlijk gezond kindje wordt
als onze andere 2!
Dus geniet maar lekker van je 2e jongetje in je buik en laat iedereen maar kletsen!
groetjes Daan

Hoi Senjo,

gefeliciteerd, weer een jongen! Onze derde is ook wederom een jongen. Er wordt vaak tegen ons gezegd: jullie willen zeker een meisje! Daar kan ik best verdrietig om worden, want het enige wat wij willen is een gezonde baby. Na de 20-wekenecho waren er ook meer mensen die vroegen of het eindelijk een meisje was in plaats van te vragen of de baby er gezond uit zag, wat voor ons veel belangrijker is. Zeker nadat een aantal jaar geleden ons neefje zes dagen na zijn geboorte aan een chromosoomafwijking is overleden. Waarom denken de mensen niet na? Ik geniet gewoon elke dag van alle mannen om me heen.

Groetjes van een trotse moeder van drie jongens (waarvan er één nog veilig in mijn buik zit)

Hoi Senjo.
Ja, sommige mensen blijven er een beetje raar op reageren hé. Wij weten sinds 2 weekjes dat we ook weer een jongen krijgen, en mijn schoonvader zei van de week Ik denk dat jullie weer een jongen krijgen.. toen zei hij erachter aan Als dat zo is zou ik dat wel jammer vinden voor jullie..
Dus toen mijn man dat 's avonds vertelde tegen mij had ik ook zoiets van ?!@*!*, telt het dan niet dat het allemaal goed was en dat het er een gezond ventje geboren gaat worden??
Ik vind het ook geweldig dat we weer een jongen krijgen, meisje was zeer zeker ook welkom geweest, maar het is ZEKER   NIET ZO dat ik het erg vind om een jongen te krijgen.
Heerlijk toch zo'n mannengezin!! Als ik naar mijn zoontje kijk, nu 2 jaar, denk ik iedere keer weer Wat ben je toch een heerlijk ventje, en daar heb ik er dan straks 2 van!
Geniet er maar lekker van en laat de mensen maar beppen hoor, doen wij ook...
Goede zwangerschap verder!!
Groetjes Anne-Marie

Toen mensen hoorden dat ik zwanger was van de tweede kreeg ik ook opmerkingen over het mogelijke geslacht, Ik kreeg plotseling balletpakjes en een familielid grapte zelf: Nou al het een jongen wordt sturen we het gewoon met de boor naar China en ruilen we het om voor een meid.

Nu ik inmiddels weet dat de tweede ook een jongen wordt, vind ik het eigenlijk wel grappig al die opmerkingen.

Ik ben superblij met het jochie dat in me groeit.

Hallo,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!!! Het is echt geweldig om 2 (of meer) jongens te hebben. En ik kan het weten want ik heb 2 schatten van jongens.
Ik ben inmiddels 20+5 zwanger van de 3de. En als ik eerlijk ben (al is het voor jullie iets minder) ben ik zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die constant te horen krijg dat ik nu toch zeker wel graag een meisje wil. Natuurlijk is een meisje ook welkom net zo welkom als een jongen. Over 2 weken heb ik een pretecho en deze keer vind ik het leuk om te weten wat het geslacht is. Maar gewoon om dat ook een keer mee te maken omdat ik dat bij mijn 2 andere kinderen niet heb geweten. Ik heb gewoon het gevoel dat ik me straks als de kleine geboren (mocht het een jongen zijn) moet verantwoorden naar sommige mensen toe dat ik er toch echt wel blij mee ben. Gewoon belachelijk. Nou, geniet allemaal van jullie zwangerschap en duimen op allemaal gezonde kindjes. Of het nou jongetjes zijn of meisjes!

Groetjes Mama van Rayen en Milan.

Terug
Bovenaan