Weer een Jongen !

Hoi mama van Rayen en Milan,

Wat herkenbaar wat je zegt!
Ik heb ook het gevoel dat mocht het weer een meisje worden
ik me bijna moet verantwoorden. Of dat er in ieder geval behoorlijk wat
mensen erg teleurgesteld zullen zijn. Vooral de opmerkingen van: Ik hoop
zo voor je man dat het nu een jongetje wordt., wat zal hij teleurgesteld zijn als het weer een meisje wordt... Vind het een naar idee dat als er straks een
prachtig meisje zou liggen, veel mensen dat sneu voor mijn man zouden vinden.
Ik moet het me gewoon niet zo aantrekken.
Wij zijn blij met ons kindje, wat het ook wordt!
groetjes Daan

Hier nog iemand met de derde jongen nog veilig in de buik. Ik krijg nu ook heel vaak de opmerking: en nu een meisje, dat gun ik je toch zo. Terwijl ik vooral blij ben dat alles (voor zover ze kunnen zien op een echo) ok is.
Maar als ik heel eerlijk ben, had ik het toch ook wel heeel erg leuk gevonden als het een meisje zou zijn geworden. Direct na de pretecho zijn we naar de Prenatal gegaan en toen moest ik toch wel even slikken dat al die roze frutseltjes en strikjes aan mij voorbijgaan. Wel nog belangrijk: wij hebben een boerderij en vanaf het moment dat de jongens konden lopen was het alleen nog maar: wij willen met papa mee, willen niet bij jou. Natuurlijk is de kans groot dat een meid dit ook zegt (wie zegt er nou nee tegen meerijden op een grote tractor!!!), maar het is ook meer het idee om  iets van jezelf terug te zien in je kinderen. Mijn man ziet natuurlijk heel veel terug in onze knullen. Zelf heeft hij nog twee oudere broers en twee jongere zussen. Dus nu krijg ik de opmerking van hem: ach, de vierde wordt echt wel een meid .

Maar nu moet ik er eigenlijk niet aan denken dat mijn knulletje geen knulletje meer zou zijn, maar een meid. ben er nu zo gewend aan geraakt dat ik dalijk een echt mannengezin heb dat ik dat ook nu zou missen.

Bovenal: een gezond kindje is gewoon een heel groot goed en het maakt niet uit wat het is!

Groeten, Ruma

Hoi,

Bij de 2de had ik zelf wel een lichte voorkeur voor weer een jongen haha.
Meisje was net zo welkom hoor.
Maar iedereen d8 ook dat ik graag een meisje zou willen.
Ik snap niet dat sommige mensen denken dat iedereen heel graag een meisje wil.
tuurlijk is een meisje net zo leuk als een jongen. maar een jongen kan je net zo leuk aankleden. lekker stoere kleren.

Als wij ooit nog een 3e nemen zou ik het fantastisch vinden als dit weer een jongen zou zijn heb geen idee waarom haha maar meisje is natuurlijk ook welkom daar niet van maar toch.

Een mannen gezin lijkt mij echt super. maar goed of de 3e er komt geen idee haha zien we met een paar jaar wel eerst de 2de maar.
ben nog jong (22) als de 2de er is bijna 23 dus nog wel ff de tijd.

Al heb ik altijd gezegd na m,n 25e komen er geen kids meer maar 2 vind ik eigenlijk ook wel genoeg maar ja je weet nooit hoe het loopt of hoe ik er over een jaar overdenk.

Senjo

( morgen 24 wkn )

Hoi Senjo,

Gefeliciteerd met jullie tweede zoon, hartstikke leuk!

Ik heb zelf ook 2 jongens achter elkaar gekregen en ik vind het erg leuk hoor!!
Geniet ervan!

Succes met de zwangerschap verder.

Greets, Natasja.
39 wkn zwanger

Terug
Bovenaan