Weer een miskraam....

Ik heb vanochtend weer een miskraam (3e) gehad, helaas. Merk dat ik naast boos en verdrietig, vooral ook bang ben dat er iets mis met mij is. Waarom lukt het niet? Ik wil een traject in om uit te sluiten dat mijn angst werkelijkheid is, of dat we gewoon geen geluk hebben. Ik had nooit verwacht dat dit me zo bezig zou houden, maar ik kan aan bijna niets anders meer denken. We willen het zo graag! Op internet en op dit forum lees ik (helaas) veel gelijke verhalen. Kan iemand me nog tips geven?
 
Heb geen tips voor je, maar wil je ff een 'knuffel' geven.
Wij zijn nu voor de 7e keer zwanger, hopelijk zwanger van onze 4e. Miskramen zijn erg heftig en neem je tijd om t een plaatsje te geven! Ik hoop voor je dat je weer snel zwanger mag zijn en dat t dan ook goed mag gaan. Veel sterkte.
 
Heel veel sterkte.. ik dacht 10 a 11 weken zwanger te zijn maar afgelopen woensdag ochtend helaas alleen een leeg vruchtzakje te zien.. of we hadden vreselijk mis gerekend. Of het wordt een miskraam. Ik vrees het laatste omdat ik zojuist heel lichtroze afscheiding had. En ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik. Maar stiekem hopen we nog op een wonder...
 
Dankje @Vissen.. we wachten het af.. heb nu al vanaf 1 mei licht bloedverlies.. heel spannend zo.. verder heb ik geen kramp oid.. vind dat toch wel vreemd..
 
Dankje @vissen en @my1994...het is gelukkig wat gezakt en ik zit weer op het wachtbankje:nieuwe ronde nieuwe kansen😊...My1994, ik herken het gevoel. Zoveel emoties! Voel je je nog zwanger? Dat vond ik bij de 1e miskraam het ergste. Wachten op en je in de tussentijd toch op en top zwanger voelen. Het werd uiteindelijk een curretage. De ingreep viel 100% mee maar alles er omheen vond ik echt heel naar. Hopelijk heb je het inmiddels al achter de rug, want je laatste post is al even geleden. In ieder geval een knuffel voor jou! Jeetje Vissen, jouw verhaal is ook niet mis. Hoop voor je dat je een fijne zwangerschap hebt en fijn om ook succesverhalen te lezen na (meerdere) miskramen.
 
En ook hier wederom een miskraam. Hartje klopt nog wel, maar de ontwikkeling is ver achter. Had nu ruim 7 weken moeten zijn. Was 6 weken 3 dagen. In mijn eigen berekening zou ik 8 weken moeten zijn. Tot maandag afwachten en anders curretage.
 
Terug
Bovenaan