weer een nieuw lijstje

schaam je esz :),

nee hoor is helemaal niet erg.
leuk weer zo'n lijstje.
willen jullie weten wat het wordt?
ik heb het bij esmee niet geweten en ik denk dat we het bij de 2e ook niet gaan weten.
alhoewel het wel gemakkelijker zou zijn voor de naam :)

Hoi

Is wel leuk zo'n lijstje kijken hoelang het lijstje gaat worden. Is erg leuk.
We weten nog niet wat het wordt. Ik zit nog te twijfelen of ik het wil weten mijn man wil het erg graag weten. Bij de eerste was het een verrassing dat vind ik wel erg leuk. Maar omdat mijn man het graag wil weten ben ik aan het twijfelen geslagen.

Hoi

Zo'n lijstje is erg leuk. Kijken hoelang het lijstje gaat worden.
We weten nog niet wat het gaat worden maar mijn man wil het wel graag weten en ik twijfel nog erg. Net wat je zegt mamavanesmee is wel makkelijk om de naam uit te kiezen. Bij de eerste wist ik het ook niet maar dan is het wel een leuke verrassing als je het nog niet weet.

Wij willen graag weten wat het wordt. Wij hebben al een meisje van 7 en die wil graag een zusje en we hebben een zoon van 5 en die wil graag een.......broertje. Dus als we het weten kunnen ze er vast aan wennen. We hebben het bij de eerste twee niet geweten, is ook erg leuk hoor, maar nu gaan we toch voor het gemak. Is gewoon wat makkelijker met kleertjes kopen en kamer inrichten.....
Ik voel me trouwens super goed, ben daar echt blij mee. Ik ben met de eerste twee zwangerschappen zo misselijk geweest van begin tot het einde dus dit is dan wel lekker. Fijne zwangerschap verder....

esz- 2 april 2011- 2e kindje
Raya - 4 april - 4de kindje
mama van esmee - 7 april 2011 - 2e kindje
marieke - 16- april 2011- 2 e kindje
mama z - 23 april 2011 - 2e kindje
mama n. - 24 april 2011 - 3e kindje
Jennigje76-29 april 2011-3e kindje
Mv1 - 30 april 2011 - 2e kindje

Hoi hoi!

Wij willen wel weten wat het get gaat worden. We wisten het bij mijn dochter ook. We hebben tegen niemand gezegd wat het werd, dat was juist zo leuk! Vooral omdat iedereen om ons heen overtuigd was dat we een zoon kregen. Dat zegt overigens nu weer iedereen, dus het zal wel een meid zijn hahaha, nee geen idee hoor! ook deze keer houden we het voor onszelf, ons kleine geheimpje. Nog 5 weken en dan weten we het :) op 11-11 20 weken echo.

esz- 2 april 2011- 2e kindje
Raya - 4 april - 4de kindje
mama van esmee - 7 april 2011 - 2e kindje
marieke - 16- april 2011- 2 e kindje
lijn127- 17 april 2011- 2e kindje
mama z - 23 april 2011 - 2e kindje
mama n. - 24 april 2011 - 3e kindje
Jennigje76-29 april 2011-3e kindje
Mv1 - 30 april 2011 - 2e kindje

Terug
Bovenaan