weer een schemavraag!sorry meiden.....

he meiden,

Ik ben dit topic begonnen,maar baal er nu wel een beetje van.Het is zo vijandig.Iedereen probeert elkaar te helpen,en wij zijn ook allemaal geen dokters,maar we hebben toch ook het beste met elkaar voor.

Ik baal dat alles wat er getypt word verkeerd gelezen word of verkeerd wordt opgevat.Op deze manier openen mensen misschien minder snel een topic.

We komen hier om wat te leren en de ervaringen van anderen te delen,niet om te oordelen,denk ik?

ik zal in ieder geval 2 x nadenken voordat ik weer wat neerzet want baal er gewoon van.

sorry meiden even mn hart gelucht..

xxx kimberley.

Sorry Kimberly ik was ervan overtuigd dat ik het in Adama's eigen topic had getypt
Zie dus net dat dat niet zo is, het spijt me!
Heb ook lang zitten wikken en wegen of ik het wel of niet zou noemen maar ik baalde ervan indirect constant "de zwarte piet" toegespeeld te krijgen...

Groetjes Saskia

hoi saskia,

je verdedigde jezelf,dus das logisch.Ik baal gewoon dat sommige berichten verkeerd worden opgepakt en alles alleen maar negatief lijkt.
als we van het positieve uitgaan dan zou het weer een stuk gezelliger worden toch?

dus nogmaals ik neem het jou niet kwalijk.

liefs kimberley.

quote: kimberley1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2009 21:38:02'));

hoi saskia,

je verdedigde jezelf,dus das logisch.Ik baal gewoon dat sommige berichten verkeerd worden opgepakt en alles alleen maar negatief lijkt.
als we van het positieve uitgaan dan zou het weer een stuk gezelliger worden toch?

dus nogmaals ik neem het jou niet kwalijk.

liefs kimberley.

Mee eens! Dank je voor je berichtje!
Groetjes Saskia

saskia als je geen nederlander ben en je nl niet zo goed is dan wordt je fout begrijpt ik geef dat daar toe. we zijn hier allemaal om meningen te vragen adviesen van elkaar ik zie je niet ik ken je niet allen via forum en als we beetje ongerust zijn en vragen hebben is de forum er gellukig jullie heben mij fout begrepen en ik jullie maar elke mens maakt fout de belangrijkste is door die fouten wat te leren .....ik heb zo vaak gesteld om van zeker te zijn .
liefs adama ik wil niemand kwetsen of hier een discussie programa doen alleen van mening vershillen

Hoi Kimberly,

ik heb er even het schrift van onze zoon bijgepakt, want ik ben allang weer vergeten, wat hij bijna een jaar geleden at.
Toen Lars 6,5 maand was, zag zijn schema er zo uit:
1e voeding (tussen 6 en 8 uur): 150 ml nutrilon + bambix
2e voeding (tussen 10 en 11): fles nutrilon (200 ml)
3e voeding (tussen 12 en 13): fruithap + evt. diksap
4e voeding (tussen 14 en 15): diksap + halve liga of broodkorst
5e voeding (rond 17 uur): groentenhap
6e voeding (tussen 18 - 19): fles nutrilon (200 ml)

Dat friemelen aan het oortje kan gewoonte zijn, maar kan ook te maken hebben met het doorkomen van tandjes. Lars kreeg zijn eerste tandje al toen hij 5 maanden was!

Voor meer informatie over voeding zou je ook eens kunnen kijken op de website van bijvoorbeeld

http://www.nutriciakindervoeding.nl/

en ook op het CB zijn er informatiefolders te vinden over voeding.

Overigens heb ik in de afgelopen 17 maanden wel ondervonden, dat je eigen gevoel je vaak het verst brengt.

Eet smakelijk voor je kleine en groetjes!

Marijon

Terug
Bovenaan