Weer een stapje verder....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb vrijdag de gyn gesproken wat betreft mijn cyclus..... Ik dacht natuurlijk afgelopen ronde een cyclus van 28 dagen te hebben met eisprong maar het was weer 34 dagen pfff.

Ik wilde daarom graag met clomid gaan starten zoals zij had gezegd maar........ Nu wil ze eerst weten of ik echt zelf geen eisprong heb. Dus krijg ik deze ronde follikelmetingen om te zien hoe of wat. Vind ik eigenlijk super fijn en deze ronde waren we toch al te laat om met clomid te beginnen. As woensdag is de eerste meting ben benieuwd! Merk dat het wel een hoop onrust scheelt normaal begin ik nu te tellen wanneer mijn eisprong is en dat hoeft nu lekker niet........... Hoop dat ik gewoon een eisprong heb en het deze ronde raak is.

We gaan weeeeeer wachten haha

Groetjes

Dat is zker spannend meid!
Ik hoop voor je dat ze alles goed in kaart kunnen brengen! Miss kun je het wel zonder clomid! ik had er toch wel wat bijwerkingen van en dat wil je liever niet...

Succes en houdt je ons op de hoogte?

Liefs

Hey Mascha,

Ja hoop ook dat het zonder kan want zit er helemaal niet op te wachten om met clomid te starten........ Welke bijwerkingen heb je zoal? Kan ik er alvast rekening mee houden ivm met mijn eigen zaakje is het niet zo makkelijk om ziek/ niet lekker te zijn.

Fijne zondag!

Hey meid.

Wat fijn dat ze het allemaal goed in de gaten houden, is voor jou inderdaad een zorg minder.

Hoop voor je dat ze iets meer kunnen vinden en we duimen natuurlijk op een eitje!

Succes meis met alles!
Liefss

Wat spannend, heel veel succes meid! Hopen dat het niet nodig is hè en dat je zomaar spontaan zwanger wordt deze maand!

Hartstikke fijn dat je in ieder geval een stapje verder bent :) Laten we hopen dat je idd zonder Clomid verder kan, want dat is toch het fijnste hoor...

Qua bijwerkingen van Clomid had ik vooral last van een soort van depri-stemming aan het eind van de kuur. Echt niets willen, jezelf in de weg zitten, prikkelbaar, bah! Maar: duurde maar 1 dag bij mij. Soms ook wa hoofdpijn, maar dat vond ik we, draaglijk.

Succes in ieder geval met het vervolgtraject, keep us posted :-D

hey...

Ik voelde me gewoon niet mezelf, maar dat was meer na de kuur dan tijdens. Ik weet niet, ik kon er de vinger niet op leggen. Ook na de kuur veel last van obstipatie, maar dat is nu weer voorbij.
Ik hoorde van het zh dat het heel verschillend is hoe je er op reageerd. De een wil het nooit meer, die hebben er zoveel last van, de ander merkt het een beetje tot meiden die helemaal niets merken.
Dus ik denk dat Mar en ik er het nog redelijk vanaf gebracht hebben-:) Maar we hebben dan ook nog maar de minste dosis.

Laat je het ons weten?

Dan zal ik er ook best last van hebben ben gevoelig voor hormonen dus dat kan nog wat worden......l hopen dat het niet nodig is!

Ik houd jullie zeker op de hoogte!

Terug
Bovenaan