Weer een stapje verder....

Ik ga nu deze ronde naar een dubbele dosis Clomid. Ben benieuwd, ben ik straks twee dagen niks waard...?!?!? Hahaha!

@mar en mascha. Niet om heel negatief te doen hoor, maar de bijwerkingen werden bij mij wel elke ronde erger. Had er bij de oudste 7 gehad en vond het die laatste keren echt een drama. Natuurlijk zet je het door en baal je op dat moment van de bijwerkingen, maar ja de middelen heiligen het doel. Bij de tweede heb ik maar 1 ronde nodig gehad, maar dan wel met een tussentijdse ophoging. Absoluut niet fijn, maar achteraf zijn het dan een paar weken dat je je niet lekker voelt en als je dan toch zwanger bent, raakt het wel op de achtergrond! Succes meiden!

@beauty, fijn dat ze je cyclus nu even in de gaten houden. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Misschien toch clomid nodig, maar niet iedereen krijgt bijwerkingen hoor. Laten we hopen dat het niet nodig is voor je.

Nou Mascha, het belooft wat met die Clomid... ;-)))
Dus aan alle andere meiden: al we mopperen, dan weten jullie dat het Clomid-talk is :-D
Maaruh, nu zijn we gewoon snel zwanger, toch???

Ga nu dus echt heeeel hard hopen en duimen dat ik het niet nodig heb!!!!!!

Wat je er al niet voor over moet hebben........ Succes iedereen deze ronde

Was echt niet bedoeld om er erg negatief over te doen hoor! Maar vind wel dat ik eerlijk moet zeggen hoe ik het ervaren heb. Hoeft niet bij iedereen zo te zijn! Hoop dat jullie er veel minder van nodig hebben en veel minder last zullen hebben. Godzijdank is het spul er wel, anders had ik heel weinig kans gehad op een kindje en ik mag nu al 36 weken zwanger zijn van een 2e wondertje. Dus tja, bijwerkingen zijn heel vervelend, maar weegt zeker niet op tegen de lach en het gevoel van je kindje! (misschien omdat het niet zo heel makkelijk is gegaan dat ik dubbel geniet van die kleine)

Terug
Bovenaan