Weer een tip gevraagd!!

Heel gek idee misschien maar veel fruithapjes worden aangezoet met appelsap.
Weet niet of het gaat werken hoor Merel eet alles maar doe een een scheutje appel(dik)sap door een zelfgemaakt fruithapje.

Groetjes Karin

Hoi,

Tara eet van vers fruit het meest banaan. Ze vindt het ook wel leuk om in appels te bijten, maar ze raspt ze er meer mee met haar tanden, dan dat ze het opeet, haha.
Fruit in potjes vindt zij juist niet erg lekker. De laatste tijd eet ze vaak van die knijpfruit en die vindt ze erg lekker, misschien dat die eens te proberen zijn?

Groetjes,
Shivana

Feline moest eerst niks. Toen een banaan, daarna druiven. Nu ook appel, meloen en mandarijnen en sinaasappel
Eigenlijk zowat alles wel.

Ik weet niet of je zelf ook fruit eet terwijl zij fruit eet, maar misschien helpt dat wel. Dat ze je na gaat doen. Ik zou beginnen met een banaan.

groetjes Maris

hoi hoi,

Onze jongste had dat ook een hele tijd. Op een gegeven moment aten haar broer en ik een kiwi (gold, want green lust ik zelf niet) en ze was nieuwsgierig, dus ik haar een stukje gegeven en ja hoor, dat at ze wel. Heel langszaam gaat ze over op de rest van het fruit, tot nu toe (ze is 15 mnd) eet ze; banaan, appel en kiwi.

Dat is een begin toch? Misschien dat hij/zij (sorry, ben ik even vergeten!) ook begint met kiwi?

Succes!

x

Terug
Bovenaan