weer een vraag over buggies

A

Anoniem

Guest
Ik weet dat er al vaker naar gevraagd is maar toch nog maar een keer.

Zondag is onze buggie (was tweedehands overgenomen) kapot gegaan. Nu vonden we hem toch al niet echt fijn en ook veel te zwaar voor op de fiets. En nu willen we toch een nieuwe kopen. Nu zag ik dat het dit weekend weer malle mama dagen zijn bij de prenatal en nu vroeg ik me af of jullie weten of de korting dan ook op de buggys is. Ik weet dat een aantal merken uitgesloten is.

Nu zoeken wij een zo licht mogelijke buggy die goed mee kan op de fiets en dan het liefst een standenbuggy. De Bugaboo is volgens mij erg gewild maar die kan niet in mijn fietsdrager. Hebben jullie ervaring met Prenatal eigen merk of kunnen jullie en goed ander merk aanbevelen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik heb de buggy Koelstra genomen en neem hem regelmatig mee op de fiets!! Hij is wel iets zwaarder dan Prenatal eigen merk (geloof 1 kg), maar als je ze alletwee naast elkaar zet is die van Koelstra gewoon wat steviger voor het ruggetje..
Ik heb toen geloof ik ook een uur in de prenatal rondgelopen om ze allemaal een beetje te testen en te voelen.
Dat is dus de reden waarom  ik de Koelstra genomen heb  en natuurlijk  omdat ik de buggy ook veel gebruik!   (toen waren ook de kortingsdagen dus dat ik de duurder heb genomen viel dan ook weer iets mee).

Succes met het zoeken

gr. Ilone

Hoi,

ik heb een prénatalbuggy en nam hem regelmatig mee op de fiets. Gaat super!! Nu gebruiken we de buggy niet zoveel meer omdat Stijn goed kan lopen en ik hem zoveel mogelijk zelf laat lopen. Zelfs in de stad loopt hij zo een uur naast me maar dan neem ik de buggy wel mee!!!

Groetjes van Marloes

Hoi Inge,

Wij hebben een Maclaren buggy.

Ik heb helemaal geen gewone wagen meer, dus doe alles met deze buggy. Hij gaat ook prima mee op de fiets.
Volgens mij krijg je gewoon 20% korting tijdens de Mama Mazzeldagen (hihi, moest een beetje lachen om de malle mama dagen.....) op deze buggy. Eerlijk is eerlijk, dan blijft hij nog behoorlijk aan de prijs, maar omdat wij hem zo intensief gebruiken vind ik dat meer dan waard.

Even iets heel anders trouwens. Ik denk regelmatig aan jullie. Zo regelmatig blijkbaar dat ik vannacht over jullie gedroomd heb. Maaike had een broertje gekregen en ik kreeg een geboortekaartje met die foto van Maaike erop die op haar eerste verjaardag is genomen (met haar armpjes in de lucht). Het mannetje heette trouwens Joep.
In een droom gebeuren rare dingen, maar ik hoop dat dat gedeelte over een broertje (of zusje uiteraard, maar dan zou ik haar geen Joep noemen!) over zo'n 8,5 maand een feit zal zijn. Ik blijf voor jullie duimen.

Groetjes, Karin

Hoi Inge,

Wij hebben ook een MacLaren
Echt helemaal geweldig!! Hij is lichter dan de Quinny en deze buggy heeft wel standen. Dat heeft de Quinny niet. Ik neem hem ook altijd mee op de fiets en dat gaat geweldig. Hij is niet goedkoop maar zeker al zijn geld waard. We hebben ook nog voldoende opbergruimte in de buggy voor wat boodschappen of de spullen van Marissa.

groetjes Linda

Hoi,

Wij hebben de buggy van Topmark maar we vinden het echt knudde!!

Baal er van dat we zo'n miskoop ermee hebben! Hij kan mee op de fiets maar ik vind het erg wiebelig en het mandje is ookal gescheurd, de achterwielen lijken scheef te staan waardoor ik het idee heb dat ik de buggy zonder wielen vooruit duw

Oftewel...KOOP GEEN TOPMARK!!!

Groetjes,
Sannemams

Ik heb een buggy (tweedehands) van prenatal eigen merk. En ik vind het niks. Ik zou gewoon naar de winkel gaan en het een en ander uitproberen. En volgens mij kan je beter iets meer uitgeven dan dat je spijt krijgt van je aankoop net als Sannemams.

groetjes Maris

ps hoe voel je je? Ik hoop dat je misselijk bent, want ik gun het je zo!

Hoi,

Ik ben niet misselijk maar dat ben ik bij Maaike ook niet geweest dus dat hoeft niets te zeggen. Ik voel me goed ben wel wat moe maar dat kan ook komen van alle spanningen. Volgend weekend gaan we heerlijk met mijn ouders een lang weekend weg en dan mag ik ook testen dus hopenlijk dan goed nieuws.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan