weer een vraag over buggies

Hoi Hoi

Toen ik afgelopen zomer een goedkope ligstanden buggy wilde kopen voor de vakantie < wij hebben een Zapp maar kan niet in ligstand.. > Zei die mevrouw van de Prenatal zelf al dat de Prenatal buggy,s allemaal knudde zijn :( Raar om dat te zeggen als je ergens zelf moet verkopen, maar ach. Ik heb niet geluisterd en toch een buggy van Prenatal gekocht voor 39,99. Zij wilde mij een maclaren aansmeren, maar ik heb natuurlijk al een zapp, dus dat vond ik te duur. Nou heeft hij in de vakantie goed gefunctioneerd hoor, maar merk nu al dat de wielen gaan aanlopen e.d. Dus voor intensief gebruik: geen prenatal buggy

Groetjes Kirsten

hoi inge,

ik heb al een jaar of 5 de mclarenbuggy en levi zit er nu als derde in en nog steeds doet hij het goed. Daarvoor een aantal buggy's gehad die echt beroerd liepen maar de mclaren is echt super. Is al een keer of 4 het vliegtuig mee ingegaan,door het zand gesleept etc maar loopt nog steeds soepel.

groetjes chimene

Hai,

Koelstra en Chicco hebben goede exemplaren voor een goede prijs. Wij hebben ook een Zapp maar er een Chicco naast.

gr.Ing

Ik had dit probleem ook een beetje.

Ik had al als buggy de Quiny zapp. alleen deze kan niet in lig stand. Mick slaapt wel niet in zijn buggy maar toch.  Verder vind ik Mick er nog steeds niet echt heel lekker in zitten.

Wel is hij heel wendbaar en makkelijk.

Over dik een week gaan wij naar de Canarische Eilanden. En omdat je daar toch een wat ander ritme hebt wilde ik wel een buggy welke in ligstand kan. Misschien wil hij 's avonds er toch in slapen. Ook omdat een buggy helemaal mee tot aan de gate kan en de kinderwagen niet (Quinny buzz)

Ik heb vandaag een Chicco gekocht. Was €65. Kan je natuurlijk nog niet echt vertellen of hij fijn is maar op het eerste gezicht is het een prima wagen. Makkelijk in te klappen en ook erg wendbaar. Daarnaast kan hij in ligstand en zit er nog een boodschappenmandje onder. Zitten de handvaten hoog en kan je er makkelijka achter lopen zonder dat je voeten tegen de achterkant aan komen.

Maar als ik nog helemaal geen buggy zou hebben zou ik denk ik toch voor een mc Claren gaan. Hoor er erg goeie verhalen over maar zijn wel weer wat duurder.

Maar nu heb ik 2 buggy's en een kinderwagen en dat is ook duur.

Succes er mee. Groetjes Jiska

Hoi hoi,

Ik ben ook veel afhankelijk van de fiets en voel me af en toe wel een pak-ezel hoor iaia
Wij hebben sinds een aantal maanden een koelstra-buggy. Wij zijn er erg over te spreken, hij heeft een verstevigende rug en kan in 5 standen worden gesteld
Zover ik weet geldt de korting ook op een groot aantal merken buggy's

succes
Achnita

Terug
Bovenaan