weer een vraag over eten...!!!

Hoihoi

Toen ik met Milan op het cb was heb ik ernaar gevraagd (hij was toen 11mnd+1wk) en daar zeiden ze dat hij toen al in principe alles mee mocht eten wat wij aten. Natuurlijk met mate qua zout, maar dat doe ik eigenlijk altijd achteraf toevoegen maar verder eet onze man eigenlijk alles mee. Heb ook gevraagd dat als ik eventueel een x   uit een pakje kook of dat dan niet te zout is en toen zei ze nee..
Hij eet dus eigenlijk alles mee, maar heb een ouder zoontje die een moeilijke eter is dus er komen niet teveel gekke dingen bij ons op tafel. Ook vlees eet hij in kleine stukjes met ons mee..Eet wel echt regelmatig kipfilet en ander mager vlees en met mate verse worstjes, gehakt ed.
Maar ja, ik heb gewoon een heel makkelijk kind want hij eet echt alles wat we maken. Als het maar vers is, potjes vertikt hij gewoon en hij wil het zelf doen, dus met regelmaat ligt de hele vloer bezaaid met bijv. nasi want ook dat wil hij zelf eten haha.
Groetjes Inge

hoi
anouk is een hele gemakkelijke eter met de warme maaltijd.ze eet -vers en een enkele keer uit een potje.ik doe gehakt,kipfilet,vis.maar ik begrijp dat ze nu ook wel groenten uit pot/blik mogen??zou wel eens makkelijk zijn.

gr petra

Hallo,

mijn dochter is 4 september geboren en eet gewoon met de pot mee. ik doe nergens zout op en andere kruiden mogen ze gewoon hebben. (zolang het natuurlijk ook maar niet te heet is). ze lust alles. en op buro zeggen ze hier ook niets over. denk dat het het beste is dat ze leert eten wat wij ook hebben, eet ze later ook makelijker met de pot mee.
Wel grappig om te lezen dat iedereen er zo verschillend over denkt.
Ik las ook ergens dat iemand schreef. over vlees wat haar kindje mag hebben (sorry, weet niet meer wie het schreef) maar wat voor vlees mogen kinderen dan niet?
zolang het gaar is en te kauwen kunnen ze alles wel eten.

gr jajo

Terug
Bovenaan