weer een weegmoment

Hoi,

Sorrie sorrie kon niet eerder reageren want de pc was gecrasht grrrrr. Afgelopen maandag ochtend woog ik 90.0kg dus niet aangekomen en niets afgevallen. Was wel bang dat ik was aangekomen want we hadden dit weekend een feestje met gourmet en alles er bij. Nou volgende week wil ik van de 90 af.

Liefs Linda,

Ik kan alleen maar zeggen dat we heel langzaam gaan.
We zijn nog met z'n zevenen bezig.Terwijl we met z'n twaalfen bezig waren.

Al met al moet ik zeggen dat het afvallen me vies tegen valt.
Ik weet niet hoe jullie daarover denken,maar ik vind het zwaar.
Eerder heb ik ook al veel (13 kilo) af moeten vallen,maar toen werkte ik nog en dat ging bij mij toch beter,maar ik zal er nu toch ook door moeten.
Negentig kilo bij 1,75 is toch echt te zwaar.

Groetjes Jessica

PS:Willen jullie nog veranderingen aan het grafiek,want ik moet hem iets aanpassen.Hij was nl voor 5 weken gemaakt en die zijn nu voorbij.

Hoihoi,

ik ben weer terug na mijn tweede rugoperatie en heb me nog niet kunnen wegen. In het ziekenhuis kon ik mijn prodimed dieet niet voortzetten en je mag met dat dieet de eerste periode eigenlijk niets anders eten. Ik ben afgelopen zaterdag weer begonnen met het dieet en ik heb maandag mijn weegafspraak weer dus ben erg benieuwd.
Dus vanaf volgende week doe ik weer mee.

groetjes chimene

hoi jessica
net wat je zegt,het valt mij ook vies tegen,het lijkt niet te willen.ik ben ook eerder 14 kilo afgevallen op eigen houtje.toen schreef ik op wat ik op een dag at.en dan met een calorieboekje erbij.en dat werkte.maar nu!!nou ja we moeten het toch maar proberen.succes gr petra

hoi jessica
net wat je zegt,het valt mij ook vies tegen,het lijkt niet te willen.ik ben ook eerder 14 kilo afgevallen op eigen houtje.toen schreef ik op wat ik op een dag at.en dan met een calorieboekje erbij.en dat werkte.maar nu!!nou ja we moeten het toch maar proberen.succes gr petra

Terug
Bovenaan