Weer een weekend dag om te vergeten, weer op de EHBO

Ja vannochtend begon goed! Rebecca is een paar dagen wat minder geweest, virusje, veel hoesten veel uitzuigen veel alarmen 's nachts. Nou vannochtend was ze weer vol haar zelf. ik moest haar rond 8 uur gewoon lekker wakker maken voor de fles. En na 3 bijna 4 dagen toch minder drinken fles volledig op, boeren, huppa, oeps 1 erg grote, en hoesten, dus leg haar neer, ff uitzuigen klaar. Mevrouw draait op haar buik, en ja zoals bijna altijd armpje tussen de speilen door, en ineens wilt ze verder draaien. en ik hoor heel licht een "knak" zij huilen, ik haar heel snel er uit getrokken!!!
ja blijven huilen, en ja sorry maar Rebecca huilt eigenlijk NOOIT. en die knak!!!
Nou na ong 20 min was ze wat gekalmeert, ja wil wel iets meer duidelijkheid voordat ik haar inlaad naar de EH, nou niets aan de hand maar linkerarm wilt ze totaal niet gebruiken, en dat voor een grijp-grage!!!
En ja mijn geluk, weer eens een weekend dat Bas in de ochtend al aan het werk is, ik hem gebeld, nee hij was enige leidinggevende op dienst geen, tenzij levensbedrijgend, optie om weg te kunnen, Dus mn schoonmoeder uit bed gebeld, ja we kunnen wee naar eerste hulp ik hoorde knak, en nu wilt ze die arm totaal niet bewegen.
Nou daar twijfelden ze tussen een zondagsarmpje, een ontwrixhte elleboog dus, en tussen een breuk boven de pols, nou foto's gemaakt, en ja ons geluk natuurlijk een vermoedelijke breuk. Nou dan wordt je nog vriendelijk gevraagd maar u weet zeker dat U niet haar daaraan heeft vast gehouden en getrokken!! Nou sorry wordt ik voor mijn gevoel gewoon beticht van kindermishandeling!!! Nou denk dat ze mn reactie wel konden begrijpen, nou nee, maar ja ik weet allen dat ik iets hoorde zij begon ineens te huilen ik haar vliegensvlug uit die houding gehaald, ja wie weet heb i die plek ook vast gepakt! Dus ja wie weet heb ik het verergert, maar wat wil je in zo'n situatie heb ik gezegd. Nou ernaa stond ik eigenlijk te trillen van woede, want na die vragg had ik eigenlijk pas door waarom ze m vroegen, op dat moment had ik zoiets van hallo ik heb al 3x verteld wat er is gebeurt.
Ja er werden foto's gemaakt en er is een twijfeling of ze een breukje heeft boven haar pols, dus uit voorzorg in het gips!!! Komende vrijdag terug, dit gips eraf, en controle, en nieuw kunstgips erom, uiteindelijk 4 weken zit haar armpje in het gips.
Ja we hebben nu echt het gevoel wat zal haar bespaard blijven!!
Nou we hebben te horen gekregen wa mogen paracetamol geven tot maximum.
Nou ik zou een stal genootje naar een wedstrijd rijden en heb dat ok gedaan en Rebecca juist mee genomen, was nl ong 3.5 km rijden, en zij heeft heerlijk met mij in de kantine paardjes zitten kijken, en was giga goed gehumeerd, Daarna gelijk naar huis en heeft ze nog ff in de box gelegen en toen toch huilen van wat pijn, dus ben blij dat ik haar toch heb meegenomen, want dan toch wat afleiding.
Het zit haar echt niet mee. We hopen dat we geen veredere dingen hoeven mee te maken. en dat we ff flink ui de buurt van de EH kunnen blijven.

Groetjes Pauline, en een wiite arm van Rebecca

tjongejonge. wat zieluuuuug! Zo'n humpie en dan een armpje in het gips....gossie zeg! Hopen dat het breukje snel geneest!! En tja, die vraag....het is hun plicht he om dat te vragen.....is niet leuk, maar op zich wel goed dat ze het doen...
Wat een pech zeg! Heel veel beterschap!!
Liefsss

owww jeetje wat sneu.....
en die vraag idd die moeten ze stellen helaas(voor de ouders die never nooit niet denken aan slaan end)
een vriendin van mij werkt bij de rontgen en ze vertelde toevallig vrijdag dat ze een kindje had met een gebroken pols en op de rontgen zagen ze meerdere (oude) breuken... kindje is dus opgehaald door jeugdzorg!!!!zei komt dat dus wel geregeld tegen.....

hopelijk heeft Rebecca niet teveel last van der armpje de komende tijd

Och man o man. Wat verschrikkelijk zielig.
Tja die vraag, ze moeten het inderdaad stellen. Gebeurd helaas te vaak dat mensen moedwillig hun kinderen mishandelen (ja niet te begrijpen he).
Maar ja de dame had eens moeten weten hoe jullie sinds eind januari voor het vuur gaan voor Rebecca.

Nou hopelijk heeft ze er niet al te veel last van.
Arm hummeltje.

Liefs!!

Ach jeetje zeg!!! Het zit jullie en je kleine meid indd niet echt mee.
Wat sneu dat ze haar pols heeft gebroken. Hopelijk heeft ze niet te veel last van haat armpje.
Net als me voorgangers zeggen, die vraag moeten ze stellen( net als dat toen het kleintje van me vriendin van de trap is gevallen, daar vroegen ze het ook aan)
Hopelijk geneest haar pols snel en heel eel beterschap gewenst.

Liefs marielle

Ow jeetje, hoe naar is dit zeg! Hopelijk kan ze 's nachts nog wel een beetje slapen? Hopelijk ziet het er vrijdag allemaal goed uit en mag het gips er snel af!
Heel veel beterschap!

Terug
Bovenaan