Weer een weekend dag om te vergeten, weer op de EHBO

Ah gossie, die kleine. Wat een pech. Ik hoop dat het snel hersteld. Laat die pipo's bij de ehbo maar kletsen. Ze moeten het vragen. Er zijn ouders die mishandelen hun kind..hoe ongelofelijk ook. Een dikke knuffel van mij x

aaaaaaaaaaaaaah wat zielig zeg!!! En wat stom dat ze je dat vragen zeg.. Je voelt je gelijk slecht zonder dat je fout zit zeg:S raar...

(niet dat jij het deedt, maar net of je t trouwens anders wel toegeeft als t opzettelijk is. Van ja heb ze expres arm gebroken!! dus rare vraag van die ehbo....... )

Sterkte met je kleine meid

xxxxx

Ach,dat droppie ook! wat ontzettend sneu!
en wat erg hè dat ze je dan vragen of je er misschien schuldig aan bent?! tjonge jonge.

heel veel sterkte met de kleine gup in het gips!

Bedankt voor jullie reacties!

Gelukkig heeft ze er niet super veel last van, ze vind wel moeilijk om haar arm te bewegen (zwaar gips) maar ze probeert het wel, en ze blijft vrolijk doorlachen. Gelukkig maar!
Slapen gaat op zich wel redelijk maar nu toch een stuk minder mobiel dus wij zijn de lul 's nachts als ze haar speen net niet te pakken krijgt. Dus kom maar op vrijdag met het lichtere kunststof gips. Hopelijk kan ze dan wat meer!!!!!

Sjonge, jullie blijven wel bezig zeg!
Gelukkig dat ze er weinig last van lijkt te hebben!

Ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is om ook nog die vraag te krijgen, maar ik weet (werk in een ziekenhuis) dat het protocol is dat ze moeten volgen.
Helaas gaat dat vaak behoorlijk ver :(
Ik hoorde dat ze laatst een kind wat dagen langer in het ziekenhuis hadden laten blijven omdat ze mishandeling vermoedden en de ouders in de gaten wilden houden. Bleek ook ongegrond (voor zover ik weet dan).

Terug
Bovenaan