Weer eens een berichtje van mijn

Dank je wel allemaal.
Nou krijgen we het mooie.
Ik zag net dat mijn ouders op msn zaten, ze typen niets in, dus ik ook niet ik hoef niet altijd de eerste te zijn.
Zie ik als tekst bij hun naam staan: Gelukkig verplaatst naar 3 januari het ziekenhuis.
Waarom bellen ze mijn dan niet.
Meiden moet ik dan de eerste stap zetten alles vergeten en dan ruzie hebben met mijn man en veel verdriet ervan hebben, of ook niets van me laten horen en ook verdriet hebben.
Ik heb inwendig al verdriet over het niet zwanger raken, en dan dit nog. Ik weet het echt niet meer, mijn man is zo boos op hun.
help me aub.

Jeetje, wat misselijk zeg. Heb er even geen ander woord voor! Mijn moeder is ook een tijdje zo geweest, had voornamelijk met de overgang te maken. Zij vond toen dat de kinderen altijd (!) de eerste stap moesten zetten. Ben toen ook zo boos geweest! Heb ze eens goed de waarheid gezegd en bewust een tijdje afstand genomen. Misschien is dat ook iets voor jou. Alles eruit gooien wat je dwars zit en bewust even geen eerste stappen meer zetten. Je moeder houdt onvoorwaardelijk van je en zal je niks kwalijk nemen. jij bent al je sores kwijt en zie maar wat er verder gebeurd. Je hebt het al moeilijk genoeg en dat mag je moeder gerust weten!!!

Heel veel succes en sterkte. Hopelijk komt alles snel weer goed....

Liefs!

Terug
Bovenaan