Weer eens onzeker !!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve allemaal,

ben ik weer met m'n gezeur, en ik zal zeggen dat ik onderhand moe word van mezelf.
Ben nu 14 wk en 3 dgn van de eerste enne.....ik voel echt helemaal niks. Onlangs een echo gehad wat er allemaal heel goed uit ziet voor zover en de kleine was zeer bewegelijk. Toch slaat de onzekerheid zoooooooooooooooo vaak toe gewoon. Haal me van alles in m'n hoofd wat natuurlijk nergens over gaat.
Schaam me een beetje, terwijl er genoeg vrouwen zijn die werkelijk iedere minuut van de dag weten dat ze zwanger zijn door uiteen lopende klachten.

Sorry, moest even mijn ei kwijt en hoop dat ik het kindje snel ga voelen

Groet van Marinte

Hey,

Ik ken dat wel hoor die onzekerheid... Tis ook wat al die hormonen... Heb een dochter van zeven maand, en ben nu weer zwanger van de tweede. Dacht nu zal mijn onzekerheid wel minder zijn, want weet nu hoe en wat. Maar nee, het was erger dan bij mijn eerste. Had gister een echo, en dacht dat ik dik negen weken was, maar helaas... Het zijn er maar acht. Heb echter wel gehoord als je een positieve echo hebt gehad is de kans 3 tot 5 procent dat het nog mis gaat. Dus ik zou zeggen GENIETEN!!! Je kunt natuurlijk je gedachten niet stop zetten, maar probeer ervan te genieten. Het is zo voorbij. En nog even dan voel je het rond spartelen. Veel sterkte en echt die onzekerheid hoort erbij.

Liefs Lyanneke!

Dank Lyanneke,

ik geniet ook wel, maar tis zo ineens zonder reden dat efkes dat onzekere toeslaat.

Liefs   Marinte

Wil je niet alle moed in de schoenen schuiven hoor maar als dit je eerste kindje is dan zal je nog zeker moeten reken op een week of 6 voor je leven voelt.

dit is mijn 5 de kindje en ik had ook bij dit hummeltje pas rond 18 weken gerommel in de buik.

Ik weet dat je dan twijfeld je bent zwanger maar merkt er weinig van die bevestiging van een schopje of een duwtje is geweldig maar geloof me als het gebeurt zul je het gelijk herkennen.

Liefs Leona

Hey Marinte,

Ik begrijp je onzekerheden, gezien ik deze ook in de eerste weken had.
Ik ben nu 23.5 week zwanger en ik voelde het kindje bij 17 weken pas. Ik heb nooit last gehad van die ochtendkwaaltjes waar je veel mensen over hoort. Het enige waaraan ik kon merken dat ik zwanger was, was exceem op mijn armen. Verder alles goed.
Je moet nog ff geduld hebben meid, en je geduld word beloond haha.

gr liesbeth

hoi marinte,ik ben net als jou zo onzeker.ik was rond 20 maart gestopt met de pil en heb ook toen een pil menstruatie gehad en daarna niets meer.10 juni had ik eens getest om dat ik van alles anders voelde aanmijn lichaam n jawel hoor 3 testen positief helemaal blij.
3 weken geleden ben ik bij de verloskundige geweest en toen had ik een inwendige echo het bleek dat ik pas rond de 6 a 7 weken zwanger was maar je zag wel een hartje kloppen.ik zal dus nu rond de 9 weken zijn.ik mag volgende week woensdag terug en krijg dan weer een echo om te kijken hoe en wat en als ik dan pas zie dat het goed is dan kan ik het pas van de daken schreeuwen.ik ben zoooooooooooo onzeker,ik voel me namelijk hartstikke goed op wat moeheid na,maar als ik niet beter wist kon ik dat ook aan het warme weer wijten.bij mijn 2 andere zwangerschappen voelde ik me misselijk en alles nu moet ik blij zijn dat ik me goed voel maar daarom ben ik nu juist onzeker en denk :eek:h nee niet dat ik daar woensdag lig er er klopt geen hartje meer of zo.
we gaan dan vrijdags op vakantie en ik hoop dat alles oke is en ik dan volop durf te gaan genieten.want ik wil juist zo blij zijn.
en van alles voelen dat ik op en top zwanger ben.groetjes sjattekuh

Het is geen gezeur het is gevoel...
En tsja hormonen en gevoel :) Leuke combinatie!!!

Ik zit nu op 13 weken en op dit moment heb ik ook helemaal geen last meer van zwangerschapskwaaltjes... Heb nog geen grotere broekmaat... Alleen mijn borsten zijn wat groter :)
Eigenlijk vind ik dit alleen maar heerlijk maar de onzekerheid van zit alles wel goed zit er bij mij soms ook zeer zeker wel!
De bevestiging tijdens het verloskundigebezoek en het horen van het hartje... En de echo met een mooi super bewegelijk kindje waren voor mij wel heel belangrijk!!!
Echt even zo van het is echt zo! WOW!

Maar geniet ervan dat je niet teveel zwangerschapskwaaltjes hebt!!!
En probeer je te focussen op het feit dat je mag genieten van je zwangerschap en dat je echo en het kindje wat je daar hebt gezien echt in jou groeit en dat je niets meer kunt doen dan gewoon proberen te genieten!!! En straks bij het volgende verloskundige bezoek mag je het hartje hopelijk weer mooi horen kloppen!!!

Veel liefs en take care

Marije

Hoi,
Ik herken het wel, heb zelf ook nergens last van....maar dan ineens gaat je buik groeien, bij mij rond een week of 20. Met 21 weken voelde ik de kleine voor het eerst schoppen en dan is het wat meer werkelijk. Dan heb je echt het idee dat er een babietje in je buik zit.
Geniet van je zwangerschap.
Groetjes Rene 25w & 4d

Terug
Bovenaan