Weer eens onzeker !!

Hallo lieve allemaal,

bedankt voor jullie berichtjes. Ik probeer er ook zeker van te genieten en ben natuurlijk ook heel blij dat ik geen klachten heb. ( nou ja nauwelijks dan hahahaha ) Maar het lijkt mij inderdaad een prachtig moment om de baby te voelen en dan is het ook zo werkelijk. Nu moet je het maar doen met een echo tenslotte.  Ik heb een paar dagen zo'n doppler in huis gehad, waardoor ik zeker 2 keer per dag naar het hartje luisterde. Alleen de verloskundige was er totaal niet over te spreken dus maar snel terug gestuurd.pfff...

Al met al weet ik dat het nog eventjes duurt voordat ik de kleine voel, maar dat moment..........ik kan niet wachten

liefs Marinte

Hey Marinte,

Waarom was je vk tegen op een doppler? Ik heb er ook een, maar ik dacht dat het geen kwaad kon eigenlijk...

groetjes Danique

hoi danique,

ik liet het zien en ze was al stom verbaasd dat dergelijke proffesionele dopplers verhuurd werden via het internet. Ze zegt dat als je geen aanleiding hebt je zulke apparaten zeker niet moet gebruiken omdat je nooit kunt bewijzen of het al dan niet schadelijk is voor de baby.  daar komt bij ( en daar schrok ik erg van ) dat ze zei dat het weefsel van het kindje verwarmd kon worden door de doppler te lang op één plek te houden, wat je natuurlijk doet als je even naar het hartje wil luisteren.

ik was blijkbaar de eerste zwangere in hun praktijk die met zo'n ding aan kwam zetten en ze ging het gelijk opnemen met de het hele praktijk.

maar ja, jammer blijft het want het nam wel een hoop onzekerheid weg wat ik op dit moment wel nodig heb
ik heb trouwens wel een prachtige opname kunnen maken en op de pc gezet. echt wel heel leuk.

liefs Marinte

Terug
Bovenaan