weer ellende

Wat voor werk doe je? De verloskundige kan alleen maar een advies geven maar de bedrijfsarts beslist of je nog moet werken of niet.kan je niet paar uurtjes werken ofzo?

hoi hoi

denk dat je even nie tzo je best moet doen voor je baas maar heel simpel gaan denken

ivm zwangerschapsklachten kan je nu je werk niet doen. Daarom meld je je ziek en de bedrifjsarts kijkt verder.
Tot die tijd doe jij gewoon niks en dat vertel je je baas ook maar ff.

Als de arts je gelijk geeft lekker thuis blijven tot na je verlof, als de baas daar niet mee eens is mag die naar de arbo, tot die zegt dat je moet werken blijf jij thuis.

zo simpel is het toch echt meid! km voor jezelf op!
niet meer stressen over je baas en niet meer naar je werk gaan, gewoon rusten!

Goh wat een gedoe allemaal zeg wel balen hoor. Nou succes met die 16 uur zittend werk maar als het niet gaat dan gaat het niet hoor, hun voelen ook niet wat jij voelt hoor.

Succes en laat je niet kisten he.

Liefs RH

Wa een onzin allemaal, ze krijgen verdorie iedere euro loon van jou vergoed en als je op ATB basis werkt hebben ze dubbel op. Ik zou zelf de bedrijfsarts bellen en ook aangeven dat je je zorgen maakt slecht slaapt en dat geeft stress, bla bla bla. Laat je baas de ...... Krijgen.

Oh jeetje waar da ineens vandaan komt, ben meestal niet zo fel, zullen de hormonen wel zijn. Succes hoor!

haha! nou weetje het schijnt ook nieuwe te zijn hadden het over de wet van poortwachter???
zegt me verder niks eigenlijk.. @ babyxxx ik werk in de zorg

Terug
Bovenaan