weer GEEN eisprong gehad!!!!

hallo meiden , nou ik snap er helemaal niks meer van ik had vanmiddag de uitslag gehad en nu heb ik weer geen eisprong gehad volgens de bloeduitslagen!!!!
ik weet nu effe echt niet meer wat ik nou moet doen,moet ik door gaan met dat ziekenhuis geloop, of ga ik een time-out nemen??
ik denk het laatste effe  wat rust voor ons allemaal,
want ik word nu zo geleefd door dat ziekenhuis geloop!!
ik wil tot januari een stop nemen en dan vanuit daar weer verder gaan bekijken hoe of wat nou verder,want zo trek ik het niet meer,
ik wil weer van alles gaan genieten en weer leuke dingen gaan doen , maar nu doe ik dat niet want ik ben zo bezig met het ziekenhuis en zwanger worden dat ik gewoon de rest van mijn gezin verwaarloos ,zo voel ik het, ik ga er nog een sgoe dover na denken hoe of wat nou verder, en dan weet ik het vrijdag hopelijk tegen de gyn te vertellen,
want ik vind het een hele beslissing, mijn man staat achter me, bij alles wat ik besluit, dus ja moet ik het toch alleen doen,
meiden wat zouden jullie doen??
door gaan of een time-out??
ik hoor jullie hopelijk snel weer,
xxx wendy

Hoi Wendy,

Ik zou het niet weten wat ik zou doen. Ik wordt nog niet zo geleefd door het ziekenhuis. we zijn pas een paar maanden bij de gyn en als het goed is is de obstructie nu opgeheven. Het lijkt mij dat wij dan niet verder bij de gyn hoeven te zijn. Maar dat horen we volgende week.

Maar als ik zo hoor praten (of liever gezegd wat ik lees) dan lijkt een pauze misschien wel lekker. Ik snap dat je graag zwanger wilt worden maar de tijd voor jezelf nemen is ook belangrijk. Niet alleen voor jezelf maar ook voor je gezin. en idd niet meer geleefd worden door het ziekenhuis. gewoon afspraken maken zonder dat je het weer moet afzeggen want je moet weer. Maar die beslissing moet je echt zelf maken. En probeer er zoveel mogelijk met je man erover te praten. Mijn man staat ook achter mijn beslissingen maar ik vind dat je deze keuze  samen moet maken.  Ik merk nu  pas dat hij het er ook heel erg moeilijk mee heeft. Dat heb ik we wel uit moeten trekken. En toen kwam het hele verhaal. Hij probeert het te verbergen zodat  ik er geen last van heb. En ik was  degene die niet zwanger kon worden dus had hij zoiets van; alles wat jij wilt doen we, ik pas me wel aan.    

Maar hoe lang zijn jullie nu bezig? Ik hoop dat je de juiste beslissing voor jullie nemen!

Liefs Ester

hoi meissie....

Ik weet wat je voelt... zit in hetzelfde schuitje...
Maar... Ik ga door!!!!

ik heb een vriendin die ook in de medische mallemolen zit en zij is een half jaar gestopt... om rust te krijgen.
Na dat half jaar was het heel erg moeilijk om weer te beginnen.

Ik heb eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik doorga tot ik echt niet meer kan...
Want voor mijn gevoel stop ik helemaal als ik stop...
Alhoewel ik vandaag nog heel erg getwijfeld heb om een maandje rustig aan te doen...
Maar mijn gyn en ik hebben een goed gesprek gehad (lees mijn topic) en ik ga er voor....

Maar mijn koek is bijna op.... de kaars opgebrand en dan ben ik er ook helemaal klaar mee.
Ik wil ook weer gaan genieten en leuke dingen doen....
Nu staat alles in het teken van...en dat wil ik niet meer....

Sterkte met het nemen van een beslissing!

Liefs,
Peet

Hoi Wendy,
Wat rot...
Ik zou je ook niet kunnen zeggen wat je moet doen..
Het is een moeilijke keuze. Ik denk dat je even heel goed naar je gevoel moet luisteren.

Heel veel succes!

Liefs Janneke

he depri,

jeetje hoe kan dat nou? Je eitjes waren mooi groot en later toch verdwenen? Hoe kan dat nou geen eisprong zijn? Het lichaam is echt iets raars hoor!

Over die time out, daar kan ik niet over oordelen. Ik zou ook pas zelf stoppen als ik echt helemaal niet kan en totaal opgebrand ben. Zover zijn wij nog lange niet, dus vind ik het moeilijk jou situatie te beoordelen. Denk dat je dat alleen zelf kunt doen. Wat je ook beslist, ik wens je veel sterkte verder en hoop op een wonder!

Hoi depri,

Tjee, wat een hoop onduidelijkheden zeg! Hoe kan dat nou? Eerst waren er eitjes en nu zijn ze gewoon weg?  
Wat betreft de time-out......tja, ik denk dat alleen jij dat kan beslissen. Een erg moeilijke keuze..... Je voelt zelf wel of je het nog trekt of dat een pauze misschien wel even beter is voor jullie. Denk er goed over na en praat er met je mannetje over en eventueel met je gyn. Maak samen die keuze....

Heel veel sterkte en succes met het maken van je keuzes!

Liefs,

Ginger

He Wendy, want naar voor je en wat een onbegrijpelijke dingen doen onze lichamen he???
Ik snap je frustratie en verdriet en vind het echt heel naar dat het zo loopt. Dat wilde ik je graag even laten weten en ik ben ook heel benieuwd, net als Peet, hoe het nu met je gaat.

kus Mickey

Terug
Bovenaan