hoi meiden, ( peetje) ,
het is hier nu eigenlijk klote!!
ik ben weer ong geworden en niet eenbeetje maar echt niet normaal , lijkt wel op een miskraam zoals ik nu vloei,
en nu moet ik een kijkoperatie onder gaan, want ze zijn bang dat ze iets over het hoofd zien,en maandag gaan ze over me vergaderen hoe nu verder en wat er aan de hand zou kunnen zijn?? en de operatie staat pas op 24 september en dat vinden ze eigenlijk veel te laat daar gaan ze het ook over hebben maandag of dat het dan eventueel op de ok moet gebeuren!
dus ja dan hoor ik het wel weer,
hoe nu verder, ik heb wel med gekregen voor de buikpijn, en hopelijk gaan die snel in werken,want het is echt niet normaal ,
hebben jullie ook wel eens een kijkoperatie gehad???
en mijn belangrijkste vraag is ?? doet het pijn?????
want het word zonder verdoving gedaan!!!
ik hoop dat iemand mij antwoorden kan geven!!!
tot snel,
veel liefs wendy
het is hier nu eigenlijk klote!!
ik ben weer ong geworden en niet eenbeetje maar echt niet normaal , lijkt wel op een miskraam zoals ik nu vloei,
en nu moet ik een kijkoperatie onder gaan, want ze zijn bang dat ze iets over het hoofd zien,en maandag gaan ze over me vergaderen hoe nu verder en wat er aan de hand zou kunnen zijn?? en de operatie staat pas op 24 september en dat vinden ze eigenlijk veel te laat daar gaan ze het ook over hebben maandag of dat het dan eventueel op de ok moet gebeuren!
dus ja dan hoor ik het wel weer,
hoe nu verder, ik heb wel med gekregen voor de buikpijn, en hopelijk gaan die snel in werken,want het is echt niet normaal ,
hebben jullie ook wel eens een kijkoperatie gehad???
en mijn belangrijkste vraag is ?? doet het pijn?????
want het word zonder verdoving gedaan!!!
ik hoop dat iemand mij antwoorden kan geven!!!
tot snel,
veel liefs wendy