Weer getest....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

We zitten helemaal te shaken! Vanochtend weer getest, samen met m'n man en ja hoor.....de 2de streep is nu alweer veel duidelijker te zien! Nog niet zo donker als de controle sreep maar toch.....

Hert gekke is, ik durf het nog steeds niet te geloven! Voel echt krampjes in m'n buik en pijn in m'n onderrug alsof de ongi eraan komt.....dus we hebben besloten om vanmiddag nog wat Kruidvat testen te halen voor morgen en maandag (nod) en een ClearBlue digitaal voor na m'n nod......Ik wil het van de daken schreeuwen maar ik durf nog niet.....Zou het dan echt voor ons nu zo zijn?

Als het allemaal goed gaat dan is dat een fantastisch verjaardags cadeau, ben a.s. vrijdag jarig!

Ik hou jullie op de hoogte! Fijn weekend!

Liefs Lynn.

En toch geloof ik het nog niet! Zo vaak die teleurstelling, helaas weet je wat ik bedoel....
Hoe is het bij jou lieverd? X

Oh dit is echt voor de echt hoor!!!!!!!!! Gefeliciteerd
Aaaaaaaaaaah!!!!!!

dit komt helemaal goed!!
gefeliciteerd meid. ga lekker genieten!!!

Ik shake met jullie mee!!!!!

Ik zeg GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker nog ff verder testen zodat je een knaltest hebt en gewoon lekker gaan genieten meid, het is jullie zo gegund!

Jullie zullen zeker een fijn weekend hebben!

Hier nog wat vaag... Gisteren een erg rare test met een heel stuk roze na de controlestreep, daarna een streep wit en daarna weer een dun roze streepje...

Ik test nu maandagochtend pas weer. Ik hoop nog zo op een wonder deze ronde! Die positieve testen van eerder moeten ergens vandaan komen!

Geniet er lekker van jij!

X

Indd daisy, blijf hoop houden want het kan toch niet zo zijn dat je positieve testen hebt maar geen hcg dus ik blijf duimen voor je hoor!

Terug
Bovenaan