Weer getest....

Het is echt! SUPER GEFElICITEERD! Wat gaaf! Je zal zien bij de de digitale komt echt zwanger te staan:) streep is streep! Welkom bij de nov mama's! :)

@Renate: ik wacht nog ff met een digitale tot mijn officiele nod (maandag) en ik zou officieel een December mama zijn :) Oh....ik kan het niet geloven! We zitten maar naar die test te kijken....hahaha! Hopelijk zijn ze morgen en maandag weer wat donkerder!

Bedankt voor jullie leuke/lieve reacties! Ik hou jullie op de hoogte!

Haha ja ik heb ook pas na mijn NOD met de digi gedaan hoor omdat ik het zonde en onrustig vond als die negatief aangaf.. bij mij 1e zwangerschap teste ik trouwens op mijn NOD positief met digi. Je mag het echt gaan geloven maar snap dat moeilijk is.. het komt vanzelf wel. Blijf er lekker de hele dag naar kijken! Tip spuit er ( morgen) haarlak op.. dat zei die mevrouw van moeders voor moeders dan blijft ie wel 10 jaar zichtbaar. Je zal zien dat ze donkerder gaan worden maar ik had pas een week erna echt een donkere streep. Echt super meid! Het is je zo gegund!
Ben je nu een dec mama jeetje gaat het al weer zo snel! Heel begin dec dan denk..

Liefs en lekker genieten he!

Wow je bent nog zwangerder dus?!!! Geweldig, van harte!!! Duurt even voordat je t doorhebt, snap ik... Elke dag wordt het wat echter, maar geniet er lekker van hoor! Super voor je!!!!

Wouw Lynn!! Wat geweldig! Gefeliciteerd! Dit kan toch niet meer fout gaan.. Ben benieuwd of je test morgen nog weer duidelijker is!

Wow!!!!! Proficiat!!!!!

Krijg er gewoon kippevel van!

Geniet ervan samen!!!

Hé wat ontzettend goed joh!! Ik kan begrijpen hoor dat t nog niet doordringt, maar... Zoals alle niet-testende dames de testende dames altijd voorhouden: een streep is een streep :)

Moest echt denken aan je berichtje laatst toen jullie vrienden vergelden dat ze zwanger waren en dat zij de tweede dikke buik zou zijn op jullie trouwerij. Iemand zei toen, misschien ben jij op die dag wel de derde! En nu..!!! Echt super, gefeliciteerd!

Vergelden moet vertelden zijn, swype is niet altijd handig ;-)

Terug
Bovenaan