weer met de pil beginnen

hoi hoi

ff een vraagje, want ik weet niet meer hoe dat zit..

ik ga weer beginnen met de pil en in overleg met de huisarts kan ik net zo goed meteen alweer beginnen en hoef ik geen menstruatie af te wachten, want dat nog lang duren enz....

tevens vind ik het wel weer prettig om daar overzicht weer in te hebben , wanneer ik het moet worden...

maar nu heb ik een vraagje, als je begint word ik het dan pas na die 28 dagen of kan dat eerder   (heb soms het idee dat het zit te rommelen, maar ja, dat heb ik al een week)

alvast bedankt

liefs tobi

heey jantine

allles goed??

ja dat zou ik ook wel willen maar ik ben mijn hele leven lang nog niet regelmatig geweest en dat is heel lastig........

dus ik dacht laten we maar weer aan de pil gaan....

liefs tobi

hey,
op een huil baby na gaat het goed. idd Jr heeft erg veel last van huil buien. en dat is errug vermoeiend.
voor me zwangerschap was ik ook altijd onregelmatig en nu een jaar bijna niets gehad, zit er bij mij me eerste ongesteldheid op[. ben benieuwd

Je slikt de pil 21 dagen en daarna (meestal zo'n 2 dagen later) wordt je ongesteld. Heb je bijvoorbeeld op donderdag de laatste pil gehad, dan zul je op zaterdag of zondag waarschijnlijk ongesteld worden. En op vrijdag begin je met het slikken van de volgende strip.

Liefs Maria
mv Miguel (2 jaar) en Rafael (morgen 4 weken)

ik zou wel willen, maar ben ook niet gelijk begonnen
Ik dacht ik wordt wel weer snel ongesteld, maar nu 10 weken na dato nog steeds nix!
Dus ook nog geen pil, terwijl die wel al met smart in mijn nachtkastje ligt te wachten
Want met die rubbers is nix, ik durf er ook niet om te vragen in de winkel

dus rode zee kom maar gauw dan kan ik ook weer slikken, zal wel weer wennen zijn, het is zo lang geleden, o ja ik heb trigynon een best pittige heb ik van horen zeggen
groetjes!

dames dames pas toch op!

als je eerst wacht tot je ongesteld wordt en dan pas met de pil begint met je dus al een keer vruchtbaar geweest! dan had je dus ook al weer zwanger kunnen zijn. Begin gewoon met de pil voor je ongesteld wordt!

Ik ben al na  5 weken (na de geboorte) weer begonnen met Cerazette (de enige die je mag slikken als je borstvoeding geeft) en die heeft 28pillen en daarna begin je meteen me de volgende strip, geen stopweek dus. Nu in week 12 ben ik nog niet ongesteld geworden... ik wacht rustig af.

Barbar

Terug
Bovenaan