weer met de pil beginnen

Klopt,
Wat mij ook  verteld is is dat  de pil alleen save is als je begint met slikken de 1e dag van je menstruatie.....
Ik heb eerst een menstruatie afgewacht ook op advies van de verloskundige, daarna begonnen met de pil.
Je slikt hem inderdaad 21 dagen, dan word je vaak na 2 of 3 dagen ongesteld.
Nou ik weet er nu alles van, ik durf bijna niet op te staan.
( sorry, klinkt niet zo fris... )

Van een verschrikking zeg...bah bah moet ik uitgerekend morgen weer gaan werken.
Nou ja, niks aan te doen.

Groetjes Marina.

Ach wat leuk er zijn hier oude bekenden uit de bolle buiken tijd hihi

Nou ik ben percies een week na de bevalling wee begonnen met de pil.

Dit in afwachting tot de boel binnen weer goed genezen en op orde is en dan zal als nog alles worden verwijderd hoef ik me over anticonceptie geen zorgen meer te maken.

Maar ja dan gaan we aan de medicijen ivm met de razende hormonen

Groeten Leona mamma van 5

Dat vroeg ik me dus af.. als ik nu begin, ben ik dan nog vruchtbaar tot de eerste ongesteldheid?
Eigenlijk wilde ik een spiraal, maar heb hier nog voor bijna een half jaar aan pillen liggen. Wij gaan over twee weken verhuizen naar Oostenrijk, dus wil ik liever daar een spiraal (stel nl dat hij daar wel vergoed wordt). Dus eerst maak ik mijn pilletjes op en dan zien we wel weer verder!

Onze zoon is nu 6 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld! Wel luxe zo.. maar het mag nu toch ook wel weer komen.

Volgens mijn huisarts hoef je niet de eerste menstruatie af te wachten maar kun je op elk moment beginnen met de pil. De 1e maand is de pil dan nog niet betrouwbaar, dus zul je eventueel een condoom moeten gebruiken. Als je daarna aan de 2e strip begint is die wel betrouwbaar.

Liefs Maria
mv Miguel (2 jaar) en Rafael (4 weken)

mijn verloskundige zei precies hetzelfde ze rade mij ook aan om gewoon met de pil te beginnen maar er inderddad rekening mee te houden dat je de eerste maand wel vruchtbaar bent.
ik heb mijn menstruatie ook nog niet gehad maar bel dus straks even de huisarts voor een receptje

groetjes mira en marek 6 wk

dus als ik nu mijn menstruatie afwacht en daarna een strip slik en dan weer ongesteld wordt,moet ik daarna nog een strip slikken voordat het veilig is????ha ha begrijp ik hem nu? groetjes piewie.

Terug
Bovenaan