WEER mis helaas

Hoi Meis,  
Wat ontzettend oneerlijk !!
Niet te geloven dat je het nog een keer moet mee maken !!!
Hoeveel kan een mens hebben?  
Ik wens je heel veel sterkte in deze ontzettende moeilijke tijd !!

xxxx chantally
 
Lieve Hester,

wat verschrikkelijk zeg, weet niet wat ik er op moet zeggen, het enigste wat ik kan zeggen is heel heel veel sterkte en laat af en toe nog es weten hoe het met je is we gaan je anders erg missen hier.

Dikke knuffel van Leonie
 

Hoi Hester,

Wat een vervelende berichtje zeg. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat het goed gaat met jou en je gezin. Heel veel geluk en gezondheid in de toekomst en bedankt voor je lieve woorden en reacties. Heel veel sterkte.

Liefs Wendy.

 
Lieve hester, geef de moed niet op...ik heb ook 3 miskramen achter elkaar gehad, steeds na 10 weken,dus ik begrijp je als geen ander.Laat een echo maken om te zien of alles schoon is en heb geduld,laat je lichaam bijkomen en probeer niet meteen weer zwanger te raken(dat was mijn fout),waar t vruchtje heeft gezeten zit een wond en die heeft tijd nodig om te genezen.Ik heb een half jaar gewacht en hoop 30 mei te bevallen!

Groetjes en sterkte marisa
 
Gets wat vervelend zeg!! Ik zit hier nu een half jaar en ik had zo gehoopt dat het deze keer goed zou gaan.... Maar het mag weer niet zo zijn.

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop je hier toch gauw weer te zien!

 
Oh Hester,
Ik weet even niet hoe ik hierop moet reageren. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, dus ik zal niet doen alsof ik weet wat je doormaakt nu. Maar ik vind het zo ongelooflijk erg voor je! Het is toch niet eerlijk dat een kindje dat zo gewenst was, niet langer dan een paar weken mag bestaan? We gaan je missen op het januariforum, meid, maar ik vond het leuk je te leren kennen en hoop toch nog af en toe wat van je te horen (positiever nieuws dan dit liefst!). Veel sterkte, ook voor je man en de broertjes en zusjes!
Groetjes,
Marian
 
Terug
Bovenaan