WEER mis helaas

Lieve Hester

Wat vreselijk is dit toch. Elke keer dat verdriet ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en dat het bij mij ook al meerdere malen fout is gegaan maar ik heb wel een gezonde dochter dus het kan wel. Ik hoop dat je daar wat aan hebt voordat je helemaal gaat twijfelen over jezelf.

Sterkte
LL

Lieve Hester,

Ik wou je namens deze weg heel veel sterkte wensen. Helaas, voor een
hele boel van ons is het zwanger worden en blijven niet zo
vanzelfsprekend. Wat soms heel veel onbegrip geeft uit die harde
buitenwereld. Gelukkig hebben we dit forum.

Ik kan me voorstellen dat je nu afstand van ons gaat nemen, dit heb ik
ook een poosje gedaan. Ik heb wel alle berichten gelezen. Maar ben zelf
wat op de achtergrond gegaan en heb me wat meer op mezelf gericht. En
het heeft mij goed gedaan.

Meid ik hoop dat er in de molen van de gyn, een oorzaak naar boven komt, waardoor jij al dit verdriet moet meemaken.

Nogmaals veel sterkte, ik denk aan je.

Veel liefs

Pascalle

Hoi Hester,

Wat hard als dit je moet overkomen.
3x in een half jaar is ook wel veel. Zeker de moeite waard om toch wat verder naar te laten kijken.
Ik heb zelf afgelopen maand een mk gehad en ik wist ook niet precies wanneer de mk was.
Ik begon op dinsdag ligt te vloeien, dat duurde tot zaterdag, toen begon ik meer te vloeien. Op woensdag verloor ik het vruchtje.
Ik had zelf het idee dat ik op woensdag 2 weken later weer een eisprong had.
Waarom zijn je ouders blij als er geen kindje komt?
Wel heel moeilijk dat je daar je gevoelens niet kwijt kan. Ik hoop dat je wel andere mensen om je heen hebt.
Ik herken wel het gevoel dat je wat meer afstand wilt nemen. Ik probeer zelf ook wat meer op de achtergrond te blijven om mezelf wat meer rust te geven.
Heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes van Caroline

Lieve Hester,

Je vraagt je in dit soort situaties af hoeveel een mens kan hebben! Wat een afschuwelijk bericht dat het nu weer mis is gegaan. Ik denk inderdaad dat het goed is dat de gyn. er eens even goed naar kijkt al is het alleen maar ter geruststelling als alles goed blijkt te zijn en als blijkt dat jullie vreselijke pech hebben elke keer.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om er weer vertrouwen in te krijgen.

lfs inge

Terug
Bovenaan