weer mis???

A

Anoniem

Guest
hallo,

pfff nou ik denk dat ik weer een mk krijg,,,,ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger en had vanochtend buikpijn...vanmiddag op miijn werk had ik bruine afscheiding...schrok me wild..maar lees altijd dat zolang het geen helder rood is je je geen zorgen hoeft te maken...toch doe ik het... helemaal omdat ik in september ook al een mk heb gehad...ik hield me aldoor in op mijn werk kon er met niemand over praten en toen was ik pauze aan het houden en vroeg iemand of ik al kinderen wou..en weeeeh daar ging ik...ik begon te huilen en dat doe ik nog steeds...zag net ook een druppeltje gewoon bloed dus denk echt dat het mis is...
collega's hebben heel lief geregeld dat ik naar huis kon en had mijn vriend gebeld...die zat bovenaan de trap op mij te wachten thuis en toen ik hem aankeek zag ik dat hij helemaal rode ogen had en een traantje...heel lief dus...maar ook heel moeilijk om hem te zien huilen...hij huilt namelijk echt nooit...
hij zei dat hij het mij zo gunde en zichzelf eigenlijk ook wel hihi
de enige hoop die ik nog heb is dat mijn borsten nog wel gevoelig zijn...dat waren ze toen niet na het bloeden...maar diep van binnen heb ik het gevoel dat het niet goed zit....
ik heb alleen 1 vraagje voor iedereen die ook tijdens een zwangerschap al eens heeft gebloed en bij wie het toch goed ging...of diegene ook buikpijn daarbij had of niet...

nou meiden ik hou jullie op de hoogte

liefs leetje 1981

Heee meis,

probeer je nog geen zorgen te maken. Ik had ook bloedverlies met 6 weken. En dan heb ik het over echt helder bloed. Ik ben nu ruim 20 weken zwanger.
Heel veel vrouwen hebben bloedverlies zonder dat het mis gaat.

Hou je taai.

Miep

ahh meissie toch!!!!

Dit is echt niet leuk om te lezen.
Hoop echt dat het goed komt!!!!
Maar het gebeurt echt heel veel dat er wat bloedverlies optreedt tijdens zwangerschap!!

heb je de ha al gebeld??

hoop je gauw te spreken en dat alles goed gaat,

liefs Bri

hoi leetje

oh jeetje dit wil ik niet lezen.. meid toch wat schrik ik me rot....ik wou dat ik even naar je toe kon en mijn armen om je heen kon slaan.......

maar houd alsjeblieft hoop meid er zijn zoveel vrouwen die in het begin ook afscheiding hebben en waarbij er gewoon niets aan de hand is..( lees het verhaal van miep en kat nog eens door) ( kat had een gevoelige baarmoedermond)

heb je de huisarts al gebeld, want dan kan je vertellen wat er gebeurd is en wie weet mag je naar de gynaecoloog ofzoiets om te kijken...

meid hou moed ik duim keihard voor je en hoop op positief nieuws

liefs tobi.....

Hoi Leetje,

Ik las je berichtje en moet even reageren...

Ook ik heb bloedvelies gehad zowel tijdens mijn eerste als nu tijdens mijn 2e zw.schap. Ik heb gebeld met een vk in de buurt en zij heeft kunnen regelen dat ik een echo kon krijgen. Nu ben je nog iets te kort zwnager waarschijnlijk om op een echo een kloppend hartje te zien en  dus zal een echo weinig zin hebben, maar ik zou er wel even over bellen met een vk, al is het alleen maar om je ergste zorgen weg te nemen. Ik weet dat het makkelijk praten is maar je zal het wel een beetje moeten los laten, piekeren en stress is namelijk erg slecht voor een zwangere vrouw en dat ben je nog steeds!!
Bloedverlies hoeft niets te betekenen er zijn meer vrouwen die daar last van hebben en ja, je schrikt je helemaal lam(vooral als je zoals jij al een mk hebt gehad) maar het hoeft niet per defenitie fout te zijn.

Veel succes en ik hoop hier snel te kunnen lezen dat alles goed is met jullie!

Groetjes Odette

Hoi Leetje,

Ik zit hier echt met enorm kippevel op mijn armen jouw berichtje te lezen. Ik hoop echt dat het loos alarm is en dat alles met je zwangerschap toch goed gaat maar ik kan me je angst zo vreselijk goed voorstellen. Ik heb zelf begin oktober een miskraam gehad.

Wat ze mij toen vroegen was of ik heel hard had moeten niesen of dat we gevreeen hadden, het kan namelijk een bloedinkje zijn van je baarmoeder mond. Dat gebeurt nl wel vaker omdat deze bij een zwangerschap meer doorbloed is. Maarja dat weet je vast ook allemaal wel....

Meid hou ons op de hoogte en ik zal duimen voor je dat het goed blijft gaan.

Groetjes Sandra

Jeemig de peemig Leetje! Het zal toch zeker niet?!
Ik ken een paar vrouwen die tijdens hun zwangerschap bloedingen hebben gehad (waaronder ikzelf) en één daarvan zelfs met hele erge krampen. Ze was elke keer gek van angst dat het mis zou gaan en was bijna vaste klant bij het echo-centrum. Hun dochtertje is pas 2 geworden.
Ik heb 2 keer een bloedinkje gehad in de 6e en 7e maand maar zonder krampen. Ik had inderdaad een heel gevoelige baarmoedermond en kreeg daardoor bloedinkjes.
Het hoeft helemaal niks te betekenen maar ik kan me voorstellen dat je je ontzettende zorgen maakt. Bel de VK en vraag of je mag komen voor een echo! Zo kan je echt niet blijven rondlopen!

Sterkte moppie!

TeHa

Hee meis,

Luister eens even naar mij:
Jij krijgt geen, ik herhaal GEEN miskraam ok?
Alles gaat heus goedkomen, ik heb er alle vertrouwen in.
Dus: Bel je VK en zeur ze gek om je te helpen...
Dan zal je zien.......alles komt goed!!!
voor nu:

Hele dikke knuffels Annet

Terug
Bovenaan