weer mis???

Hey Leetje,
Hoe is het vandaag? Hoop dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt. Als ik het me goed herinner was je ook heel misselijk toch, is dat nog steeds, want dat kan juist een goed teken zijn.
ik duim in ieder geval voor je meid, dat het bloedverlies niets te betekenen heeft.
veel sterkte

Bel gewoon de ha even, misschien kan je meer duidelijkheid krijgen door een echo.
Bij mij begonnen mijn mk's allemaal met bruin bloed (wel2 weken lang). maar inderdaad het hoeft niets te betekenen.
Ik duim voor je meid, sterkte.

bedankt voor alle lieve reacties!!

ik heb zelf geen hoop meer en heb me er eigenlijk ook al een beetje bij neergelegd...ik heb de hele nacht vreselijke buik- en rugkrampen gehad dus ook erg slecht geslapen...vanochtend helderrood bloed...
heb wel met de HA gebeld en daar ga ik vanmiddag even langs om 14:00 daarna ga ik naar mijn moeder en kom dus vanavond pas laat weer thuis...

ik had deze keer al niet zo'n heel goed gevoel...qua klachten wel aangezien ik behoorlijk misselijk was(en gevoelige borsten etc.etc.)  maar ik had het nog niet helemaal tot me door laten dringen dat ik zwanger was omdat ik de test niet overduidelijk vond...dat heb ik hier al een keer eerder geschreven...de eerste test was wel   duidelijk maar de volgende ochtend een test gedaan en die was zo vaag....ik wou eerst een duidelijke streep zien en dan zou ik pas gaan genieten had ik mezelf voorgenomen...
ik ga al die vragen aan de HA stellen....
tuurlijk baal ik maar voel me er deze keer minder down onder dan de vorige keer, was er nu beter op voorbereid en minder lang zwanger

het enige wat door mijn hoofd blijft spoken is dat ik niet hoop dat ik alleen maar miskramen krijg...
maar goed daar kan ik nu toch niks aan doen...

de buikkrampen zijn nog steeds heel heftig dus ik doe rustig aan vandaag...ben nog wel misselijk maar geen gevoelige borsten meer...

liefs leetje

p.s heb ik die dure ovulatietesten ten minste niet voor niks gekocht

ow shit........

dacht echt dat het wel goed zou komen...

Ik vind het echt kut!! en niet eerlijk!!!

weet niet zo goed wat ik moet zeggen....was zo ontzettend blij voor je.....

is er ook niet nog een klein beetje hoop??

Ben benieuwd wat de ha gaat zeggen/doen.

ben er echt een beetje stil van.....

nou ik denk aan je.....

en doe lekker rustig aan..

een heeeele dikke knuffel van mij!!

Bri

Ooh Leetje, wat verschrikkelijk voor jullie!! Heel veel succes bij de huisarts en laat je ons nog even weten hoe het is?

Ik denk aan jullie!

Dikke kus,
Joline

hoi leetje ik las je berichtje , ik vind het heel erg voor je , ik hoop dat je ha je vragen allemaal goed kan beandtwoorden ......p.s stiekem zal ik duimen dat het mischien toch nog goed is sterkte groetjes lizzy

Leetje,

Ik wil je heel veel sterkte wensen. (en ik hoop voor jullie dat het echt loos alarm is...)

Kop op en kruip maar lekker dicht bij je mannetje!!

Gr. Natalie

Hey Leetje,
Als je dit keer weer een mk hebt, ga er dan maar vanuit dat het gewoon pure pech is.
De volgende keer gaat het vast goed.
Weet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Vind het echt vreselijk voor jullie.

Sterkte meis. Hoop dat de dokter je kan geruststellen.

TeHa

Terug
Bovenaan