weer mis...

Hoi allemaal,

Was helemaal in de gloria met mijn derde zwangerschap, maar het mocht weer niet zo zijn. Heb op vijf weken en drie dagen bloedverlies gekregen, twee dagen later stolsels. Balen dus! We zijn nu in het traject terechtgekomen van chromosomenonderzoek, antistoffenonderzoek, stollingsonderzoek,  Factor V Leiden etc. Daar krijgen we pas eind oktober de uitslag van, wat duurt dat overigens lang zeg.

Heb trouwens nog even een vraagje: zijn er hier ook meiden die nadat ze een mk (bij ongeveer vijf/zes weken)  hebben gehad drie weken later nog steeds een posi test hadden en ook nog steeds zwangerschapskwalen als af en toe misselijk, moe etc.
Ook mijn temperatuur is nog steeds zo'n drie graden hoger als normaal, en in de afgelopen drie weken heb ik ook geen enkele dip gehad. Raar toch, of niet?

Groetjes,
Janneke

Hallo Janneke,

Wat erg voor je dat het voor de derde keer mis gaat, het is echt vreselijk als je zoiets mee moet maken.Waren al je miskramen vroege miskramen....?

Ik zit nu ook in de zelfde onderzoeken als jou (ook 3 mk). En het duurt inderdaad belachelijk lang, de algemene onderzoeken zijn er zo, maar op de chromosomen wachten wij nu al 3 maanden, en hebbn van de week gebeld en het duurde nog wel 6 weken voor het zou komen want ze hadden vertraging! Als je op zoiets moet wachten dan kan het erg lang duren,...

Mijn testen waren na mijn miskramen al weer vrij snel negatief....Maar ik weet wel dat het wel 8 weken kan duren voordat alles weer uit je lichaam is...Ik kan je geen antwoord geven op je vragen.

Veel sterkte gewenst............Hopelijk ben je snel weer zwanger en wijzen de testen niets uit!
Liefs Sarah

Hoi,
Ik heb dat ook gehad er was toen een restje achter gebleven, die kwam gelukkig met de volgende bloeding wel los.Ik zou dus vragen om een echo, want normaal is het niet.
En wie weet waren er 2 vruchtjes en is er 1 blijven leven en ben je echt nog zwanger.
Heel veel succes hoor de komende   tijd.
Jeanette

Hoi,

Ik heb dit bij mijn laatste zwangerschap ook gehad, vanaf 6 weken verloor ik steeds bloed en stolsels en iedere keer dacht ik dat ik een miskraam kreeg.
gelukkig kreeg ik bij de eerste bloeding (bij 6 weken) dezelfde dag een echo en was er een kloppend hartje te zien.
Met 9, 11, 13 en 17 weken verloor ik weer bloed en stolsels en iedere keer klopte het hartje gewoon.
Met 18 weken kwamen ze er achter dat ik een poliep aan mijn baarmoedermond had die steeds bloedde.
Mischien is er nog hoop.
Heb je al een echo gehad, zo nee dan moet je er gelijk om vragen want het kan echt dat je stolsels bent verloren en toch nog steds zwanger bent.

Veel sterkte

jeee buzz wat een verhaal.
had er nog nooit van gehoord, maar wel goed dat je het hier verteld.
je zou denken dat alles weg is en je bent toch nog gewoon zwanger.

wat zit een lichaam toch raar in elkaar he!
groetjes

Hoi naamgenoot,

Wat ontzettend klote voor je zeg ( sorry voor mn taalgebruik). Ik weet helemaal hoe je je voelt. Een paar weken geleden is het bij mij ook voor de 3e keer fout gegaan..
Ook wij zitten nu in de molen van onderzoeken.
Je raakt het vertrouwen in je lichaam zo wel een beetje kwijt he?

Je zei dat je test nog positief was.. hoe lang geleden ben je begonnen met bloeden? En is het bloeden ook al gestopt?
Heb je een echo gehad? Ik vraag dit omdat een positieve test ook wel voorkomt met een bbz.. Ik wil je niet ongerust maken hoor maar dit schoot even door mijn hoofd.
ik heb het ook gehad en op de echo was niets te zien terwijl ik wel een positieve test had..
Maar de hormonen kunnen sowieso nog wel een tijdje in je bloed zitten.

En je zou niet opnieuw zwanger kunnen zijn?

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen!

Liefs Janneke

Hoi Hoi

Jeetje wat erg dat het weer mis is gegaan, ik weet hoe
je je voelt want 2wk geleden heb ik mijn 4e miskraam
gehad.
Maar je vertelt dat je temperatuur ook zo hoog blijft in
dat je testen nog steeds positief zijn.
Heb je wel een echo gehad om te kijken of alles weg is?
Het kan natuurlijk zijn dat het er 2 zijn geweest in dat  er
nog 1 is blijven zitten.
Ik wil je niet onnodig blij of bang maken maar ik heb het
heel vaak meegemaakt dat het bleek dat het er 2 waren.
Normaal gesproken zou je temperatuur moeten zakken.
Mijn testen zijn negatief in mijn temperatuur ook laag.
Ik hoop dat alles positief voor je uitvalt in anders heel
veel sterkte in ik hoop dan dat je gauw weer zwanger
mag worden in een fijne zwangerschap mag hebben.

Groetjes Anita

Terug
Bovenaan