weer mis...

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties.
Begin onderhand ook te twijfelen, zowel in positieve (nog zwanger of alweer zwanger) als in negatieve zin (gedeelte vruchtje zit er nog).

Om een en ander nog te verduidelijken: heb inderdaad geen echo gehad. Heb twee dagen gebloed en 1 dag wat minder, was snel gestopt. Zaten stolsels bij waarvan ik dacht dat het het vruchtje was. (Is een beetje moeilijk om uit te leggen hoe het eruit zag, langgerekt bebloed stolsel met daar een soort huidje omheen)

Ik weet het even niet meer wat ik nu ga doen.

Groetjes,
Janneke

He meid, vraag snel om een echo, want dit is niet normaal. Je kunt nog gewoon wel zwanger zijn. Zorg dat je zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt, dat is beter voor jezelf. Ik heb bij alle 3 de mk meteen met de bloedingen ook een tempdaling gehad. En een stolsel zoals jij omschrijft hoeft niet het vruchtje te zijn. Bij mij was het vruchtje (mk 4w3d) echt een helder wit bolletje met een doorsnede van ca 5mm, doorzichtig vliesje met vocht erin.

O  meid, ik duim voor je dat het toch nog goed zit.

liefs,
Dion

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. We zijn gisteren naar de gynaecoloog geweest, en jawel hoor: IK BEN NOG STEEDS ZWANGER!!!!!! Inmiddels zelfs al tien weken.
Hartslag gehoord, kindje bewoog, verloopt voorspoedig volgens de gynaecoloog.

We zijn helemaal van slag af. Als je denkt vijf weken geleden een MK gehad te hebben, al de onderzoeken voor chromosomen en stollingsafwijkingen etc (stollingsafwijkingen uitslag was overigens al terug, daar waren geen bijzonderheden gevonden) al in gang gezet te zijn, en dan blijkt dat je al bijna aan de twaalfweken grens zit, zonder dat je het weet! Niet te geloven.

Er kunnen twee dingen gebeurd zijn: of ik heb een innestelingsbloeding gehad of er waren twee vruchtjes. Hoe dan ook, de gynaecoloog kon zich wel voor het hoofd slaan dat ze geen echo gemaakt heeft vijf weken geleden. Was een goede leerschool voor haar zei ze.

Voor alle andere meiden met een bloeding tijdens de zwangerschap: vraag altijd een echo!!! Het kan dus altijd nog goed zijn.

Bedankt voor jullie reacties. Die hebben me toch zover gekregen om te bellen en een afspraak te maken.

Groetjes,
Janneke

Terug
Bovenaan