Weer mislukt!

Vanmiddag weer voor een draaipoging geweest en ook deze keer is het niet gelukt. Wat een tegenvaller zeg. De kleine ligt echt klem met de billen en het lukte niet om ze uit mijn bekken te tillen. Nu dus echt een geplande keizersnee. Over 3 weken zijn we zoiezo weer papa en mama!

He wat een tegenvaller.... Jammer zeg!!!'
Als je straks je wonder in je armen hebt, vergeet je het allemaal hopelijk snel!!
Maar kan me goed voorstellen dat je even flink baalt!!
Weet je al de exacte datum? Met 39 weken zwangerschap?
Nu al een eigenwijsje dus...

Groetjes Brigitte

Oh neeeee! Wat jammer! Moest er gister nog wel aan denken!

Je weet nou wel wat je te wachten staat, en dat zal ook wel wat rust geven toch? 3 weken is al zo snel!!!
Spannend hoor!

Liefs

Jeetje wat balen zeg!

Lijkt me wel een gek idee dat je nu weet wanneer je je kindje in je armen zal hebben.. Over 3 weken, wat klinkt dat al snel.. Inderdaad heel spannend!

Alvast heel veel succes!

Groetjes Kim

he balen zeg............
was gister erg benieuwd of de tweede poging geslaagd was!! Ik hoop dat de draaipogingen zelf niet al te pijnlijk waren. Nu dus voorberedien op een geplande sectio...............tja dan ziet het er weer even helemaal anders uit. Ik hoop dat je er een beetje vrede mee kunt hebben.
en zeg nou zelf, ik zou ook niet maanden met mijn hoofd naar beneden in een buik willen liggen, dit kindje vindt het veel fijner om met zijn oor lekker dicht bij jouw hart te liggen!

liefs Froukje

wat jammer zeg!!
nu kunnen jullie je wel helemaal voorbereiden op de geboorte, nog maar 3 weken!! spannend zeg.

ik hoop dat je niet teveel pijn hebt gehad!

groetjes dion

Thanks allemaal, de draaipoging was erg pijnlijk mede omdat alles nog zo beurs was van de vorige poging. En vandaag doet echt heel mijn buik zeer. We weten al de datum dat de keizersnee plaats zal vinden en wanneer ons kleintje dus de verjaardag gaat vieren. Dan ben ik 39 wkn zwanger. Het lijkt nog ver weg maar wat zullen die paar weken snel voorbij zijn. Is allemaal spannend maar als alles weer gezond en wel thuis is zijn we dit zo weer vergeten.

Wat balen voor jullie en ik kan me indenken dat het pijnlijk is.
Wel leuk dat je nu weet wanneer jullie kleine komt.
Geniet nog evne van de laatste weken en dan hebben jullie de kleine in de armen.
X

Terug
Bovenaan