Weer mislukt!

Wat balen zeg dat de poging niet gelukt is.
Zelf heb ik ook een draaipoging gehad bij me dochter erg pijnlijk en ook zij wou niet draaien. Nu ligt de baby (hopelijk nog) goed. Een draaipoging na een keizersnede doen ze niet zo snel dus hoop echt dat dit kindje goed gaat liggen. Is wel gek om te weten he wanneer je je kindje in je armen gaat hebben vond het toen heel gek. Kreeg ook keizersnee in de 39 week.
S6 daar en hopelijk een voorspoedig herstel van je keizersnede.

Gr.Gea

Wat vervelend! En heb je ook nog 2 keer dat vervelende gevoel moeten doorstaan!

Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent dat je geen natuurlijke bevalling gaat krijgen.
Maar ook met een keizersnede gaat het vast helemaal goedkomen!
Jullie weten in ieder geval wel precies wanneer jullie kleintje komt! Ook wel fijn om te weten lijkt me! Heel veel s6 met de laatste loodjes!

Lfs Esther

Balen dat de draaipoging weer niet gelukt is.
Lijkt me idd ook erg pijnlijk. Ik zag het laatst op de t.v. zag er echt niet fijn uit.
Hoe gaat het nu met je buik?
Wel spanend dat je weet wanneer jullie beeb komt, misschien ben je wel de eerste decembermama die gaat bevallen!

Liefs Danielle

@ Danielle: Mijn buik is echt nog steeds heel pijnlijk. Zeker als de kleine wat aan het bewegen is dan voel ik het goed. Ja is zeker spannend dat we nu weten wanneer ons kleintje wordt geboren. Wordt in ieder geval geen 5 dec hahaha het gaat nog deze maand gebeuren.

Terug
Bovenaan