Weer misselijk :(

Aan het begin van de zwangerschap ben ik veel misselijk geweest en heb veel moeten overgeven.
Na iets meer van 4 maanden was ik helemaal blij dat het over was. Helaas vanaf gisteren ben ik weer misselijk en vandaag al weer 2 keer moeten overgeven. Ik had wel gelezen dat het voorkomt dat vrouwen op het laatst weer misselijk zijn maar baal er toch wel ff van!
Hebben jullie ook "nieuwe"kwaaltjes zo op het laatst?

Oow meid, ik heb het met je te doen...

En dus ook met mezelf, want ik heb precies hetzelfde. Hoewel ik niet hoef over te geven. Ik ben de eerste vier maanden ook zoooo beroerd geweest. Daarna even wat minder, hoewel ik met vlagen wel last had van maagzuur.

Sinds een paar dagen heb ik continu last van maagzuur... Oohhh, ik voel me weer beroerd. Gisteren begon ik er gewoon van te zweten zo heftig was het...

Sterkte meid, maar nu weten we, het einde is in zicht (dat was aan het begin wel anders!!). Kan je het je al indenken dat de vervelende kwaaltjes over een paar weken over zijn??!!

Het is echt waar de laatste lootjes wegen het zwaarst, met al hoogte/eindpunt de bevalling.
Ik voel mij ook niet meer zo lekker, ben ook weer beetje misselijk of het is hele lichte maagzuur. Bewegen gaat ook steeds minder, ik ben net een eendje, zo erg ben ik soms aan het waggelen.

Ik vond de zw vanaf maand 4 zo ontzettend leuk en nu ben ik het wel een beetje zat. Maar laten we het nog positief bekijken, we zijn nu allemaal al zo ver gekomen.

veel succes nog iedereen.
Marloes

Same here! Ben tot 24 weken misselijk geweest, gelukkig wel medicijnen geslikt tegen overgeven/misselijk zijn, maar nu is het weer terug (34 weken)! Gelukkig is bij mij het einde in zicht, nog een week of 3, langer dan dat laten ze de tweeling niet zitten, want ze doen het geweldig! Wegen nu al allebei tussen 2200 en 2300 gram..
Dus ik houd t nog wel even vol...

Ze zeggen toch wel eens dat het tweede trimester het leukst is??
Nou, in mijn geval (en zo te lezen ook in jullie geval) is dat zeker waar.

Myrte, jeetje zeg, tot 24 weken misselijk!! Dat is lang!
En wat doen je kindjes het goed qua groei. Dat moet toch vertrouwen geven??!!

Sterkte meiden.

Tsja, ik moet ook toegeven dat ik het wel een beetje zat begin te worden. Nou werkt het ook niet echt mee dat ik deze week nog aanwezig moet zijn op mijn werk (werken kan ik het niet meer noemen). Maagzuur heb ik idd ook erg veel last van, en af en toe moet ik echt even "uitbuiken". Daar moet mijn man trouwens erg om lachen, maar dan krijg ik ook gelijk een kusje op mijn buik, dus vind ik het niet zo erg dat hij erom lacht :-D.

Gelukkig zijn het de laatste loodjes, eind is in zicht!!

Nog even volhouden allemaal!!

Liefs

Hoe is je bloeddruk?
Het kan namelijk ook daar mee te maken hebben volgens mij vk.
Als je een te hoge bloeddruk hebt dan kun je ook misselijk raken.
Ff checken voor de zekerheid bij de vk.

Succes.

Terug
Bovenaan